Gdy kilka tygodni temu pisałyśmy o nowych perfumach domu mody Valentino, nie spodziewałyśmy, że cieszyć się one będą aż takim zainteresowaniem! Nowy zapach Valentino Voce Viva reklamowany przez Lady Gagę to jedne z najbardziej „googlowanych” perfum ostatnich tygodni w Polsce, ale nie tylko. Popularnością cieszą się również w Hiszpanii czy we Francji. Wszyscy chcą wiedzieć jedno: jak pachnie nowy zapach Valentino Voce Viva i czy warto wydać na niego pieniądze?

 

Perfumy Valentino – Lady Gaga twarzą zapachu Voce Viva

Lady Gaga ubrana w czerwoną suknię z ogromną kokardą przechadza się po dzikich ogrodach niczym cudowna wróżka i śpiewa piosenkę „Sine From Above”, która opowiada o poszukiwaniu i podążaniu za głosem, odkrywaniu własnej drogi i miłości, która spada na nas jak grom z jasnego nieba. To piosenka, która w prosty sposób opowiada o rozterkach młodego człowieka. Pytaniach, które zadaje i doświadczeniach – tych trudnych i tych szczęśliwych, które prowadzą go ku dojrzałości.

Piosenka jest dla młodych ludzi i reklama z Lady Gagą z pewnością również. Legendarny włoski dom mody chce bowiem w ten sposób skierować na siebie wzrok młodszych pokoleń. Perfumy Voce Viva (GŁOS) mają być milowym krokiem tej zmiany.

Zobacz też:

8 oryginalnych perfum, które pachną LUKSUSEM. Poczujesz się, jak milion dolarów!

Perfumy idealne do kaszmirowego swetra

Ulubione perfumy Polek 2020 - bestsellery z perfumerii

Metoda perfume layering, czyli jak przedłużyć trwałość perfum?

Perfumy Valentino Voce Viva, Jak pachnie nowy zapach włoskiego domu mody?

Nowe perfumy Valentino to dzieło dyrektora kreatywnego marki Pierpaolo Piccioli. To on wraz z dwoma znanymi w branży nosami – Honorine Blanc oraz Amandine Clerc wykreował zapach, który zaciekawił tysiące kobiet, także w Polsce.

- Voce Viva to hymn na cześć podążania za swoimi marzeniami. Łącząc ducha włoskiego dolce vita z siłą kobiecości Valentino, Voce Viva zachęca do bycia sobą i wyznaczania własnych reguł. To celebracja najbardziej intymnego, osobistego atrybutu każdej kobiety jakim jest jej głos. Voce Viva to nie tylko nazwa, ale także wezwanie do wypowiedzenia na głos najgłębiej skrywanych marzeń i do ich realizacji – opowiadają o swoim nowym perfumeryjnym dziele jego twórcy.

Czy rzeczywiście Voce Viva jest tak eteryczne, nieprzeniknione i oryginalne jak ludzki głos? Zacznijmy od pudełka. W bardzo eleganckim, czerwonym opakowaniu kryje się flakon o szlachetnej, klasycznej formie. Jego złote wnętrze zapowiada elegancką i bardzo kobiecą opowieść.

Jak twierdzą twórcy zapachu, Voce Viva odzwierciedla ducha marki Valentino, który zawiera się w trzech słowach: Cool, Color i Couture. To pierwsze słowo wyrażają nuty głowy – bergamotka, soczysta mandarynka i świeży imbir. Jest orzeźwiająco i owocowo. Nuta serca, czyli „valentinowski” Color, stanowią kwiat pomarańczy, gardenia, białe kwiaty, w tym kwiat jaśminu. Serce bije więc jasno i kobieco. Bazą, czyli Couture, jest natomiast połączenie drzewo sandałowe, słodka wanilia i kryształowy mech, który najczęściej używany jest w perfumach męskich.

- Ten zapach przyszedł mi do głowy jako wzmacniająca wszystkie zmysły symfonia. Dlatego właśnie naturalną koleją rzeczy była jednoczesna praca nad zapachem i jego flakonem, a także niezwykły udział Lady Gagi w całym przedsięwzięciu. Kampania i sam film to hołd dla równości i dla pokolenia bez granic. Spośród wszystkich zmysłów wybrałem Voce (głos) jako pierwsze skrzypce orkiestry, która odgrywa zapachową symfonię. Głos jest znakiem, najbardziej bezpośrednim środkiem wyrazu. Żaden głos nie jest równy drugiemu, a każdy głos śpiewa własną, niepowtarzalną pieśń. Na Voce Viva składają się różne arie tej samej, unikalnej, rozwijającej się w przestrzeni symfonii, które wzmocniły mój głos, moją siłę – mówi Pierpaolo Piccioli, zachwycając się swoim nowym, perfumeryjnym dziełem.

Perfumy Valentino Voce Viva: opinie

Czy równie zachwycone, co dyrektor kreatywny domu mody Valentino, są kobiety? Na forach internetowych z dnia na dzień pojawia się coraz więcej recenzji, opisujących Voce Viva. Wiele z nich jest dość krytycznych. Fanki perfum piszą o tym, że zapach jest wtórny i nie wybija się niczym szczególnym spośród wielu innych produktów.

- Jest bardzo mainstreamowy, jakby połączyć kilka znanych zapachów w jednym flakonie – piszą.

- Nic nadzwyczajnego. Miałam wrażenie, że już gdzieś to czułam. Typowy basic – dodają kolejne recenzentki.

Wśród opinii na temat Voce Viva pojawia się również wiele pochlebnych ocen.

- Może i jest mainstreamowy, ale mnie się podoba! Jest dokładnie taki, jakiego potrzebuję – pisze zadowolona recenzentka.

- Wspaniały flakon. Bardzo podoba mi się kombinacja tych nut zapachowym – komentuje kolejna testerka.

Voce Viva – niezależnie od internetowych recenzji – wydaje się być suknią doskonale skrojoną do potrzeb docelowych klientek. Zbudowany z ulubionych i znanych doskonale w perfumerii nut, dopasowuje się do „nosicielki” i nie „zabija” jej autentycznego ja. Jest przyjemnym dodatkiem. Nie uwiera, nie panoszy się i nie przygniata swoją „spektakularną osobowością”. Jest kroplą, muśnięciem, głosem słodkiego życia, którego tak bardzo teraz potrzebujemy.

Zobacz też: Ulubione perfumy gwiazd. Czym pachnie Michelle Obama, Meryl Streep i Adele?

Valentino w Polsce

Choć wśród opinii nowych perfum Valentino Voce Viva jest wiele tych negatywnych, trzeba przyznać, że wzbudza spore zainteresowanie. Podobnie jak informacja o tym, że Valentino wreszcie zawita do Polski! Informacja ta pojawiła się w mediach pod koniec wakacji, ale otwarcie pierwszego butiku Valentino niestety opóźni się z powodu pandemii koronawirusa. Już nie możemy doczekać się „lepszych czasów” i momentu, w którym wspaniały dom mody Valentino zagości w Polsce!

Zobacz też: Paryskie perfumy Lily Collins. Czym pachnie gwiazda serialu "Emily in Paris"?