Firma OCEANIC, właściciel marki AA, od 40 lat oferującej hipoalergiczne kosmetyki, postanowiła zorganizować kampanię wspierającą kobiety w okresie okołomenopauzalnym. Jej bohaterkami zostały trzy pracujące od wielu lat w firmie, wspaniałe panie: Magda, Małgorzata i Joanna. Zostały twarzami kampanii linii AA Retinol Intensive i opowiadają innym kobietom, co dla nich przyniósł czas dojrzałości. Pokazują w najlepszy możliwy sposób, bo przez własny przykład, jak wielkie możliwości, energię i radość można czerpać z życia na tym jego etapie – jeśli zdobędziemy się na kontakt z ekspertami, a także gdy z troską i miłością o siebie zadbamy.

Zapraszamy do wysłuchania zapisu niezwykłego spotkania z tymi trzema kobietami. To na nie postawił pracodawca, doceniając ich wieloletni wkład w rozwój firmy i... proponując udział w takim projekcie. To najlepsze wsparcie, jakie mogły sobie wymarzyć!

„Gdyby ktoś mi powiedział jeszcze parę lat temu, że zostanę po pięćdziesiątce twarzą kampanii beauty, uznałabym to za dobry żart. A taka propozycja przyszła właśnie teraz. Także, drogie Panie, widzicie, wszystko jest możliwe!” 

– Joanna

Naturalny etap w życiu

Z przeprowadzonego wśród Polek w 2016 r. badania wynika, że połowa ankietowanych traktuje menopauzę jak normalny etap życia, jednak wciąż dla 1/5 to stan, który napawa smutkiem, bo jest traktowany jako jednoznaczny sygnał starości. Nasze gościnie były jednomyślne – można się przygotować na ten etap i znacznie złagodzić lub wręcz uniknąć nieprzyjemnych dolegliwości. Posłuchajcie, jak to zrobić w zgodzie z sobą. 

Skóra dostaje wsparcie

Najnowsza linia kosmetyków AA, Retinol Intensive odpowiada specjalnym potrzebom skóry w okresie okołomenopauzalnym, takim jak: suchość skóry, wiotczenie czy spadek nawilżenia. To unikatowe formuły oparte na specjalnych składnikach, skuteczne i bezpieczne. Pomagają skórze uzupełnić brakujące substancje. Ale firma Oceanic nie poprzestała na wypuszczeniu nowej linii produktów dla pań w okrersie okołomenopauzalnym – kobiety dostały wspaniałą dawkę wiedzy o tym okresie, a także ogromne wsparcie. Cieszymy się, że jako serwis kobieta.pl jesteśmy częścią tej akcji. 

 

Materiał powstał z udziałem marki AA.

Zobacz także: