Limitowana kolekcja IKEA GILTIG
Kolekcja GILTIG jest początkiem współpracy IKEA z projektantami mody. IKEA zamierza w ten sposób poszerzyć swój sposób myślenia o wystroju wnętrz.

Do pierwszej współpracy IKEA zaprosiła Katie Eary, która przenosi swoje pokręcone wzory do świata wyposażenia domu. „Nasza nowa kolekcja jest skierowana do każdego, kto poprzez wnętrze swojego domu pragnie wyrazić osobowość i wyróżnić się spośród tłumu. GILTIG to zaproszenie, by podkręcić zmysły – szaleństwo kolorów i wzorów, jakiego jeszcze nie było. Cieszymy się ze współpracy z Katie Eary, ponieważ dzięki produktom z kolekcji GILTIG każdy może mieć odrobinę świata mody w swoim domu” – podkreśla Małgorzata Jezierska, Specjalista ds. PR, IKEA Retail w Polsce.
Limitowana seria londyńskiej projektantki to m.in. talerze, kubki, miski, bawełniane torby, poszewki na poduszki czy fartuchy. Wśród wzorów i printów znajdują się nieoczywiste motywy, jak czerwony mózg, błękitna ryba lub gałka oczna to tylko niektóre motywy, które dzięki cyfrowemu drukowi mogły się znaleźć na produktach IKEA.
„Jestem projektantką odzieży męskiej, ale uwielbiam też meble i artykuły wyposażenia wnętrz, więc kiedy dostałam tę propozycję, od razu wiedziałam, że to jest to. Dobry dom wcale nie polega na wypełnianiu przestrzeni szpanerskimi, efekciarskimi przedmiotami, ale na posiadaniu rzeczy, które uzupełniają twoją osobowość. Dzięki temu, gdy wchodzisz do czyjegoś domu, masz wrażenie, jakbyś znalazł się w głowie danej osoby” – komentuje Katie Eary.
Limitowana kolekcja IKEA GILTIG będzie dostępna we wszystkich sklepach IKEA w Polsce od kwietnia 2016 r.
1 z 11

ikea2
2 z 11

ikea1
3 z 11

ikea3
4 z 11

ikea5
5 z 11

ikea7
6 z 11

ikea6
7 z 11

ikea12
8 z 11

ikea13
9 z 11

ikea16
10 z 11

ikea20
11 z 11

ikes11
Polecane
Przeżyj swój ‘Oh La La!’ moment, dzięki produktom z limitowanej kolekcji Pantene x Emily in Paris
Współpraca reklamowa
Limitowana kolekcja Day to Night marki Gino Rossi: uniwersalne i stylowe rozwiązania na każdą okazję!
Współpraca reklamowa
Limitowana edycja „Złoty Glamour” zawierająca pomadki Lipfinity i lakiery Nailfinity, przenosi nas do czasów wielkich sław, kiedy na wielkim ekranie królował kolor i błysk
Współpraca reklamowa
Limitowana kolekcja Cardio Bunny dla Pepco to ZŁOTO! Za legginsy czy topy tej kultowej marki zapłacisz 3 razy mniej!
Kolekcja "Friends" w Lidlu. Wygodne ubrania dla fanów serialu "Przyjaciele" za niewielkie pieniądze
IKEA wycofuje popularne naczynia: "Mogą pęknąć i spowodować oparzenia". Czy IKEA zwróci nam pieniądze?
Energylandia zaskoczyła wszystkich! Jedyna taka, rodzinna, limitowana promocja na bilety ważne od sierpnia. Znamy szczegóły!
Współpraca reklamowa
IKEA Polska i Fundacja Ocalenie walczą z uprzedzeniami - ruszają z programem płatnych staży dla uchodźców
Promocja
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 8
Wakacje nad morzem w Grano Hotel Solmarina – relaks, natura i słońce!
Współpraca reklamowa
Neuropeptydy w kosmetyczce. Technologia, która zatrzymuje czas
Współpraca reklamowa
Zaproś sztukę do swojego wnętrza z nową linią Velvet ART
Współpraca reklamowa
Jak dobrać damskie buty zimowe do swojego stylu i sylwetki?
Współpraca reklamowa
Wybierz się do Suntago i wypocznij w tropikalnym stylu
Współpraca reklamowa
„Woda opadła, psy zostały” – rusza kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt
Współpraca reklamowa