Kawowy Klub Książki
Pyszna kawa plus dobra książka? To jest idealne połączenie!

Marka Starbucks® rozpoczęła współpracę z wydawnictwem Czarna Owca i zaprasza swoich Klientów do sięgania po hity światowej literatury w ramach cyklu „Kawowy Klub Książki”.

Pierwszą polecaną przez Starbucks® lekturą jest najważniejsza premiera tej wiosny: „Jej wszystkie życia” Kate Atkinson. „Jej wszystkie życia” opowiada o tym, jak różnie mogą potoczyć się dwa życia jednej osoby. W 1910 roku, podczas szalejącej w Anglii śnieżycy, przychodzi na świat dziewczynka. I umiera, zanim zdąży zaczerpnąć pierwszy oddech. W 1910 roku, podczas szalejącej w Anglii śnieżycy, rodzi się ta sama dziewczynka. I żyje, snując swoją opowieść. To powieść innego typu, która swą świeżością i oryginalnością zdobyła błyskawicznie zainteresowanie czytelników i mediów. Otrzymała już nagrodę Costa Novel Award (jedna z kategorii Costa Book Award) oraz South Bank Sky Arts Awards 2014 w kategorii literatura.
W ramach współpracy marki Starbucks® z wydawnictwem Czarna Owca pojawią się kolejne lektury sygnowane logo Starbucks® jako idealne propozycje do kubka ulubionej kawy.
Polecane
„Chciałam pocieszyć kumpelę, więc zabrałam ją do klubu czytelniczego. Nie sądziłam, jakie nieszczęście na nią sprowadzę”
„Mąż dostał awans, ale na koncie wciąż nie było więcej kasy. Powód poznałam w nocnym klubie”
„Chciałam pocieszyć kumpelę, więc zabrałam ją do klubu czytelniczego. Nie sądziłam, jakie nieszczęście na nią sprowadzę”
„Mąż dostał awans, ale na koncie wciąż nie było więcej kasy. Powód poznałam w nocnym klubie”
„Na komunię córki teściowa przyszła wystrojona jak do klubu. Dziecku zrujnowała uroczystość, a synowi małżeństwo”
„Mąż był nudnym kanapowcem, a ja miałam nadmiar energii. Przy koledze z klubu podróżniczego odkrywałam nowe ścieżki”
„Mąż zamknął mnie w domu i zrobił ze mnie zakonnicę. Sam lata po klubach, a mi wylicza czas na zakupy w spożywczym”
Wraz z nadejściem wiosny, Klub CCC przestawia swój odświeżony wizerunek!
Współpraca reklamowa
„Poderwałam w klubie młodego chłopaka. Nie rozumiał, że to przygoda na jedną noc i zaczął mnie prześladować”
„Siostra traktuje matkę jak fundację charytatywną. Zostawia jej dzieciaka, a sama łazi po klubach z szemranymi typami”
„W tajemnicy przed żoną chodziłem do klubu podziwiać zmysłową tancerkę w masce. Nie sądziłem, że ją znam”
Improwizowane show aktorów Klubu Komediowego i nowego ambasadora marki Gillette – Mateusza Damięckiego, jako początek kampanii „Bo Chcę”
Współpraca reklamowa
„Żona chciała, żebym grzał kanapę w domu, a ja marzyłem o bieganiu maratonów. Zrozumienie znalazłem u koleżanki z klubu”
„Mój książę z bajki okazał się romantycznym utrzymankiem. Zamiast kąpać się w oceanie na Bali, tonęłam w długach”
Promocja
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 8
Wakacje nad morzem w Grano Hotel Solmarina – relaks, natura i słońce!
Współpraca reklamowa
Neuropeptydy w kosmetyczce. Technologia, która zatrzymuje czas
Współpraca reklamowa
Zaproś sztukę do swojego wnętrza z nową linią Velvet ART
Współpraca reklamowa
Jak dobrać damskie buty zimowe do swojego stylu i sylwetki?
Współpraca reklamowa
Wybierz się do Suntago i wypocznij w tropikalnym stylu
Współpraca reklamowa
„Woda opadła, psy zostały” – rusza kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt
Współpraca reklamowa