Jenny Fairy Records – muzyczna kampania ulubionej marki influencerek na sezon jesień-zima 2022
„Caliente, Caliente” wybrzmiewają hiszpańskie rytmy, które zapowiadają naprawdę gorący sezon. Tej jesieni będziemy tańczyć do nut Jenny Fairy Records, które zabiorą nas w modową podróż w czasie.

Wejdź tanecznym krokiem w nowy sezon wraz z najnowszą kolekcją marki Jenny Fairy. Sensualne, hiszpańskie nuty nie pozwolą usiedzieć w miejscu. Jenny Fairy Records rozbuja nasze biodra i będzie najlepszą, muzyczną oprawą do najgorętszej kolekcji tego sezonu.
Tej jesieni wzbijamy się na wysokości za sprawą stylowych platform. Marka Jenny Fairy stawia na najsilniejsze trendy tego sezonu, uzupełniając swoje najnowsze modele w masywne obcasy i kilkucentymetrowe podeszwy. Platformy rozgościły się na botkach, retro mokasynach, czy kozakach, bez wątpienia gwarantując stabilną podstawę do tańca.
Lśniące kozaki za kostkę czy masywne kowbojki będą mocnym akcentem jesiennych stylizacji. Na tle stonowanych barw uwagę przykuwa też intensywny róż i soczysta pomarańcz botków, które podbiją look w stylu barbiecore.


Stylową kolekcje obuwia uzupełniają akcesoria - plecaki i torebki, silnie osadzone w klimacie lat 2000. Ulubiona marka influencerek w tym sezonie serwuje supermodne wiązania i pikowania, uzupełnione o biżuteryjne akcenty.
Kampania osadzona w stylistyce y2k to zasługa francuskiego fotografa Nickolasa Lorieuxa. Do hiszpańskich nut kołyszą się światowe modelki: Olivia Vinten, Jordan Daniels, Janet Chinyere Jumbo, Vakare Steputyte. Do ich grona dołączyła również zmysłowa Paloma Elsesser. Ciałopozytywna modelka, która od kilku lat łamie stereotypy w świecie mody, jest doskonale znana z głośnych okładek „Vogue”, jak i wybiegów Fendi, Lanvin czy Alexandra McQueena. Sensualny taniec uchwycił Alvaro Colom, który do tej pory odpowiadał za kampanie Louis Vuitton i Burberry.





Materiał powstał z udziałem CCC
Polecane
„Ulubionym zajęciem żony było dojenie mnie z kasy. Kochała tylko mój portfel, dlatego w końcu wystawiłem jej rachunek”
„Urlop po sezonie to był nasz sposób na oszczędzanie kasy. Bycie dusigroszami odbiło nam się czkawką już w hotelu”
Letnia odsłona gwiazdorskiej kampanii CCC – Jenny Fairy starring Emily Ratajkowski
Współpraca reklamowa
#Poszukiwaczeprzygód - najnowsza kampania marki born2be czyli moda na każdą kieszeń
Współpraca reklamowa
Supermodelka Jill Kortleve w kampanii polskiej marki Jenny Fairy od CCC
Współpraca reklamowa
21 śmiesznych życzeń na Dzień Kobiet. Podaruj je mamie, przyjaciółce lub ulubionej cioci
Trendy jesień-zima 2022: te 4 dodatki to hit sezonu. Są ponadczasowe i zostaną z nami na dłużej
Nowa kampania polskiej marki biżuteryjnej to szczera rozmowa o prawdziwym obliczu macierzyństwa
Współpraca reklamowa
„Woda opadła, psy zostały” – rusza kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt
Współpraca reklamowa
Promocja
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 8
Wakacje nad morzem w Grano Hotel Solmarina – relaks, natura i słońce!
Współpraca reklamowa
Neuropeptydy w kosmetyczce. Technologia, która zatrzymuje czas
Współpraca reklamowa
Zaproś sztukę do swojego wnętrza z nową linią Velvet ART
Współpraca reklamowa
Jak dobrać damskie buty zimowe do swojego stylu i sylwetki?
Współpraca reklamowa
Wybierz się do Suntago i wypocznij w tropikalnym stylu
Współpraca reklamowa
„Woda opadła, psy zostały” – rusza kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt
Współpraca reklamowa