Na tym jednak nie koniec. Samoakceptacja wśród kobiet, podejście do seksualności i własnych potrzeb to tematy trudne, nieoswojone. Chcielibyśmy, aby kobiety spojrzały na siebie i swoją naturę bardziej przychylnym okiem bez względu na to ile mają lat, jakiego są wzrostu, ile ważą. Kobieta idealna nie istnieje (nawet jeśli wydaje nam się inaczej), bo czym w zasadzie jest to „bycie idealnym”? Dla każdego to pojęcie oznacza coś innego. Dlatego najważniejsze jest, abyśmy czuły się dobrze same ze sobą, żebyśmy dla siebie były idealne. Żebyśmy pamiętały o sobie, o swoich potrzebach, żebyśmy czasem były samolubne i siebie postawiły na pierwszym miejscu. To właśnie dlatego, Clochee dołączyło do projektu Gurls Kiss, który powstał dzięki Fundacji „Projekt Kobiety” oraz Karolinie Kiss – artystce digitalnej. Ten projekt to oda do kobiecej erotyki, zachowująca przestrzeń dla mężczyzn, których obecność jest w dalszym ciągu ważna, ale nie dominująca.

Dzięki tej kolaboracji powstał SENSUAL TOUCH, produkt który doskonale opisują, popularne w dzisiejszych czasach, hashtagi #selfcare i #selflove, bo ciało i skóra potrzebują troski. Olejek został stworzonym z myślą o pielęgnacji i masażu całego ciała. Nasyci skórę składnikami aktywnymi, które zapewnią efekt nawilżenia, wygładzenia, a także pobudzą procesy regeneracyjne. Ale to nie wszystko… zadba również o pobudzenie zmysłów dzięki naturalnym olejkom eterycznym o świeżych i niebanalnych nutach zapachowych.

Jednak to co najważniejsze – jest on swoistym manifestem marki Clochee w zakresie kobiecej natury, zarówno w rozumieniu jej piękna jak i erotyki.

Autorką projektu SENSUAL TOUCH jest Karolina, która podkreśla:

Mam nadzieję, że sztuka, która zagości na opakowaniu produktu Clochee docierając do większej, być może nieoczywistej grupy kobiet, pomoże rozpocząć dyskusję o miłości do siebie, o tym jak ważne jest by dbać o swój głos i prawo do bycia sobą.

Wejdź do tajemniczego ogrodu Clochee na www.clochee.com i poznaj wszystkie produkty inspirowane naturą.