Już od 23 lat Wizaz.pl inspiruje kobiety oraz tworzy niezwykłą społeczność. Na Wizaz.pl każdy może podzielić się swoimi doświadczeniami związanymi z kosmetykami i metodami pielęgnacji, ale też wyrazić siebie. To również miejsce, w którym mówi się o sprawach społecznie ważnych dla kobiet. 

Gala z okazji 23. urodzin Wizaz.pl

Już od wejścia na urodzinową galę Wizaz.pl na gości czekała moc kosmetycznych atrakcji i o wiele, wiele więcej. Drogeria Cocolita rozdawała pakiety prezentów-niespodzianek. By otrzymać kosmetyczne perełki, trzeba było tylko... zadzwonić po tajemnicze pomocniczki.

Adrian Stykowski / Burda Media Polska

 

Na gali marka L'Oréal Paris przybliżała odwiedzającym, na czym polega polecana przez specjalistów metoda #SkinCycling, która aktualnie bije rekordy popularności na TikToku. Ekspertka, Jagoda Warga, szczegółowo tłumaczyła jej zasady. Na stoisku można było też bliżej poznać produkty marki.

AKPA

Influencerka Jagoda Warga w strefie L'Oreal Paris odpowiadała na pytania o rutynę #skincycling

Zobacz także:

Znana i ceniona marka NeoNail zadbała o dłonie naszych gości. Zainteresowane osoby mogły skorzystać z usług pielęgnacyjnych oraz eleganckiego manicure'u. 

Adrian Stykowski / Burda Media Polska

Marka Schwarzkopf zadbała o fryzury gości, a na kolejnym stanowisku marka MaxFactor zdradzała tajniki udanego makijażu. 

Adrian Stykowski / Burda Media Polska

Adrian Stykowski / Burda Media Polska

Aneta Wikariak, redaktor naczelna Wizaz.pl i Gracjan Duda, Henkel.

Na gali czekały na gości specjalne strefy, na których mogli poznać produkty marek SEYSSO, beBIO Cosmetics czy YOPE oraz innych znanych firm. 

Adrian Stykowski / Burda Media Polska

Adrian Stykowski / Burda Media Polska

Adrian Stykowski / Burda Media Polska

Adrian Stykowski / Burda Media Polska

Wielką atrakcją była strefa marki Remington. W tym miejscu trzeba było podzielić się komplementami. Każdy z gości mógł też stworzyć unikalną ekologiczną torbę za pomocą naszywek ze słowami opisującymi, co robi dla siebie. 

Adrian Stykowski / Burda Media Polska

W trakcie gali z okazji 23. urodzin Wizaz.pl chcieliśmy skupić się na akceptacji i tematach ważnych społecznie. 

Laureaci nagrody Redaktor Naczelnej Wizaz.pl 

W trakcie imprezy przyznano specjalne nagrody Redaktor Naczelnej Wizaz.pl dla osobowości oraz marek, których działania podkreślają wyjątkowość kobiet oraz dbają o ich lepsze jutro.

Marka Bella została wyróżniona za kampanię "Kobiecość na Twoich zasadach". Kampania kierowana do pań miała na celu zwiększenie pewności siebie i poczucie piękna, będąc wartościową osobą na co dzień. Wyróżnienie odebrała współwłaścicielka firmy EK Studio – Inga Hoffmann-Grabowska. 

Podlewski/AKPA

Firma Oceanic została doceniona za kampanię AA Technologia Wieku, w której pokazano, że piękno jest niezależne od naszej metryki. Statuetkę odebrały ambasadorki kampanii: Irena Wielocha oraz Ewa Wachowicz.

Podlewski/AKPA

Firma SEYSSO otrzymała wyróżnienie za kampanię #SmilePositive, w której udowadniała, że uśmiech ma moc. Statuetkę odebrała Dorota Kowalewska – Brand Manager marki SEYSSO.

Podlewski/AKPA

Firma Douglas Polska została nagrodzona za kampanię "Beauty is...", w której przekazywano, że piękno niejedno ma imię, warto je w sobie dostrzec i odważnie wyrażać. Wyróżnienie z rąk prowadzących odebrała Agnieszka Gap-Ozdarska, SN Commercial Marketing Manager.

Podlewski/AKPA

Marka beBIO Cosmetics została wyróżniona za to, że we współpracy z Ewą Chodakowską zachęca kobiety do dbania o siebie jako do codziennego nawyku. Statuetkę odebrała Magdalena Szymanowska – współtwórczyni marki BeBIO Cosmetics. 

Podlewski/AKPA

Marka YES otrzymał statuetkę za kampanię "YES Jestem Kobietą. Jestem przyszłością", w której pokazuje, że dzięki sile kobiecego wsparcia, kolejne pokolenia mogą zmieniać świat na lepsze. Nagrodę na scenie odebrała Anna Jędryka z agencji 180heartbeats.

Podlewski/AKPA

Redaktor Naczelna Wizaz.pl, Aneta Wikariak, przyznała również nagrody dla niezwykłych kobiet, które działają w myśl idei akcji prowadzonej na Wizaz.pl "Jestem piękna, bo jestem sobą".

Oto laureatki: 

Kinga Wilczewska za udowodnienie, że żadna choroba nie przeszkodzi kobiecie być piękną.

Katarzyna Dacyszyn za uświadamianie kobietom, że każdy kryzys można przetrwać, jeśli uwierzymy w siebie.

Irena Wielocha, ambasadorka marki AA, za udowadnianie, że w każdym wieku możemy się czuć najlepiej w swoim ciele. 

Podlewski/AKPA

Ewa Zakrzewska za udowodnienie, że kobiety są piękne w każdym rozmiarze.

Podlewski/AKPA

Dominika Jeżewska za zarażanie innych swoim optymizmem, bo szkoda czasu na użalanie się nad sobą z powodu „gorszej” skóry.

Podlewski/AKPA

Lila Janowska za udowadnianie, że nawet nieidealna codzienność może być idealna. Lila została laureatką plebiscytu Wizażanek.

Podlewski/AKPA

Martyna Wojciechowska została wyróżniona za uświadamianie kobiet, że są piękne, kiedy są wolne, a najważniejsze jest to, żeby się czuły dobrze same ze sobą. 

Po uroczystym rozdaniu nagród przyszedł czas na rozmowy w kuluarach. Zobaczcie, jak się bawili nasi goście.

AKPA

Team Douglas Polska

AKPA

Od lewej: Wojciech Madej, założyciel marki SEYSSO, Dorota Kowalewska, SEYSSO.

AKPA

Oliwia Bugała i Julia Majorczyk.

Adrian Stykowski / Burda Media Polska

Eliza Jakubowska.

AKPA

Dana Dominowska, Clochee i Michał Helman, Burda Media.

AKPA

Od lewej: Magdalena Szymanowska, beBIO Cosmetics, Aneta Wikariak, redaktor naczelna Wizaz.pl i Monika Muszyńska, Burda Media.

AKPA

Od lewej: Magda Pieczonka – Ambasadorka marki AA Wings of Color, Dorota Soszyńska – współwłaścicielka firmy Oceanic, Ewa Wachowicz i Irena Wielocha – Ambasadorki marki AA Technologia Wieku

AKPA

Od lewej: Dagmara Hangiel, Żaneta Michalak, Magdalena Rybka.

AKPA

Aleksandra Czech i Aneta Kołaczek, FLOSLEK

Adrian Stykowski / Burda Media Polska

Team L’Oréal Paris.

Adrian Stykowski / Burda Media Polska

Martyna Karczmarczyk.

AKPA

Wioletta Skoneczny, Fiskars i Michał Helman, Burda Media.