Fenomenalna Joan Collins w reklamie modowej marki
Joan Collins właśnie skończyła 85 lat i wciąż inspiruje projektantów! Wielka diwa kina została twarzą marki akcesoriów Kurt Geiger. Te zdjęcia są dowodem na to, że piękna nie ima się upływający czas.

85.letnia Joan Collins w kampanii mody
Przed chwilą pojawiła się kampanii Gucci z gwiazdą "Bonnie & Clyde" 77.letnią Faye Dunaway, a teraz starsza od niej Joan Collins reklamuje torebki i buty Kurt Geiger. Trend na starsze modelki, który od kilku lat jest na tapecie branży mody, wciąż ma się zaskakująco dobrze. Wielkie gwiazdy ekranu, które mają rzesze fanów jeszcze sprzed kilku dekad, coraz częściej inspirują zdecydowanie młodszych projektantów, którzy zapewne pierwszy raz usłyszeli o tych aktorkach z opowieści rodziców. W czasach bylejakości takie ikony sprzed lat są niezwykle cenne - znane i szanowane ze względu na dorobek artystyczny, a nie liczbę fanów w mediach społecznościowych.
Zaczyna te fakty ze sobą łączyć coraz więcej marek, nawet tych, które stawiają na fast fashion, czyli szybką modę. Nawet hiszpańska Zara stawia na dojrzałe modelki. Joan Collins ma reprezentować jeden z typów klientów brytyjskiej marki Kurt Geiger, z pewnością o bardzo wyrazistym, eklektycznym stylu. Prócz Collins, znanej szerokiej publiczności m.in. z serialu "Dynastia", za który otrzymała Złotego Globa, w kampanii wystąpili Jamiroquai, Nick Grimshaw, prezenter telewizyjny oraz rockowa modelka Alice Dellal i Alek Wek.
Starsze modelki w reklamach
Powrót do dojrzałego ideału piękna widzimy też w polskich markach, które promują np. panią Helenę Norowicz, na świecie powstaje coraz więcej agencji modelek po 60.tce, a największe domy mody bez zastanowienia proponują kontrakty gwiazdom z lat 60. i 70. Joan Collins w kampanii Kurt Geiger wygląda tak, jakby dla niej zatrzymał się czas. Nic dziwnego, to prawdziwa dama.
1 z 3

Joan Collins w reklamie mody
2 z 3

Joan Collins w reklamie mody
3 z 3

Joan Collins w reklamie mody
Polecane
„Na wczasach moja żona poszła do lasu na jagody. Szybko okazało się, że ktoś buszował w jej koszyczku”
„Miałam żyć w celibacie, a zabawiłam się w dom. Rzuciłam się na głęboką wodę, a wszystko przez głupi zakład”
„Telefon męża dzwonił jak najęty, aż w końcu odebrałam. Natrętna telemarketerka dawała mu coś więcej niż zniżkę na fotowoltaikę”
„Wczasy w Jastarni miały być odskocznią od facetów. Ale gdy spotkałam nadbałtyckiego Adonisa, przepadłam z kretesem”
„Przypadkowo przesunęłam w prawo w aplikacji randkowej. Spotkanie na kawie przerodziło się w ślub na plaży w Gdyni”
„Kupiłam w lumpeksie arabskie perfumy za 9 zł. Teraz pachnę tak samo jak kochanka mojego męża”
„Wzięłam pożyczkę na wymarzone wakacje w Portugalii. Wróciłam z urlopu ze złamanym sercem i wielkimi ratami do spłaty”
„Pachniał jak drogi hotel w Sopocie i miał psotny błysk w oku. Ale potem musiałam wdychać cuchnący odór jego kłamstw”
„W Splicie miałam gorący romans z przewodnikiem. Luca był piękny jak z reklamy, ale prowadził na manowce też inne damy”
„Pojechałam do hotelu na Helu i odkryłam brudny sekret. Mój mąż będzie się smażył w piekle jak mielony na oleju”
„Przez mojego upartego chłopaka zabłądziliśmy w ciemnym lesie. W gąszczu jego pretensji w końcu straciłam cierpliwość”
„Nad Bałtykiem wdałam się w romans z fotografem. Weszłam mu w kadr, ale długo w nim nie zostałam"
Twórz swój styl z SHEIN Style Lab – topowe influencerki celebrują modową różnorodność
Współpraca reklamowa
Promocja
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 8
Restauracja Mezalians z Kołobrzegu wśród najpiękniejszych na świecie
Współpraca reklamowa
Prosto z BBC Proms w Bristolu na Future Festival we Fromborku
Współpraca reklamowa
Co zabrać na wakacje z dzieckiem?
Współpraca reklamowa