M jak moda - pierwszy słownik mody w sieci
Szukasz miejsca, w którym zebrana jest cała wiedza z zakresu mody? Znajdziesz ją na domodi.pl. “Słownik mody” to pierwsza i jedyna tak obszerna próba zebrania w jednym miejscu pojęć związanych z modą. A do tego, każdy z nas może stać się ich autorem.

ABC polskiej mody
Aksamit, Lanvin, krynolina, little black dress, laid-back minimalism - czy znasz wszystkie te pojęcia? A może wiesz o nich więcej niż inni? Jeśli moda jest twoją pasją, namiętnie czytasz magazyny modowe, śledzisz trendy na portalach fashion i znasz na pamięć nicki najbardziej inspirujących influencerek oraz jesteś na bieżąco z kolekcjami wielkich domów mody - "Słownik mody" powinien cię zainteresować. Ale każdy znajdzie w nim coś dla siebie, nawet modowi laicy, którzy po przybliżeniu insiderskiej wiedzy być może pokochają modę tak jak autorzy tej "e-biblii mody".
Pierwszy słownik mody w Polsce
“Słownik mody” idealnie wpisuje się w hasło towarzyszące naszej marce - cała moda w jednym miejscu. Celem tego projektu było wyjście poza dotychczasowy schemat. Stworzenie modowego „must know” a jednocześnie „must have” dla wszystkich tych, którzy kochają modę – tak samo jak my! Słownik mody to ponad 200 haseł, a wśród nich: kultowe modele ubrań, torebek i butów, których nazwy znasz, ale ich historia może Cię zaskoczyć. To ikony mody, które do dziś są wzorem dla fashionistek. To projektanci, najpopularniejsze marki, trendy i style, które ukształtowały modę znaną nam dziś”, mówi Martyna Głowińska, marketing i PR manager z Grupy Domodi.
A jak autor
Jeśli jesteś związany z branżą mody (jesteś np. stylistą, influencerem, projektantem) i na jej temat wiesz niemal wszystko, to świetnie sprawdzisz się jako współtwórca słownika. Wystarczy, że napiszesz na adres: slownik@domodi.pl z opracowaną propozycją własnego hasła do słownika mody. W treści podaj słowo, którego autorem chciałbyś zostać i czekaj na informację zwrotną. Możesz mieć realny wpływ na powstanie pierwszego słownika mody w Polsce!
E jak edukacja
Styl, modowe obiekty pożądania, ikony, must-have, projekty, które zmieniły epokę, trendy i ich nostalgiczne powroty. Moda dla każdego jest właściwie czymś innym, tak jak dla każdego coś innego jest piękne i godne uwielbienia. To właśnie ta różnorodność okazała się inspiracją do stworzenia projektu “Słownik mody”. To pierwsze tego typu kompedium wiedzy, które skupia wszystkie hasła dotyczące mody i jej zjawisk.
G jak główna strona
Słownik znajdziesz pod dwiema postaciami. Główną wersją "Słownika mody" jest strona www.słownikmody.domodi.pl, na której można szybko wyszukać wyjaśnienie modowych pojęć. To właśnie tam projekt będzie stale rozwijany, a każdy użytkownik będzie mógł zaproponować i dodać swoje modowe słowo i jego definicję.
L jak limitowana wersja
Drugą wersją jest limitowany nakład drukowany, dostępny tylko w 200 egzemplarzach, które nie będą możliwe do kupienia. Jedyną opcją na ich otrzymanie będzie wygranie ich w konkursach na platformie domodi.pl oraz w mediach własnych twórców.
P jak pasjonaci mody
Autorami haseł są osoby, dla których moda jest zarówno zawodem jak i pasją: influencerzy, styliści, modowi redaktorzy, artyści, którzy przygotowali autorskie hasła i definicje m.in.: Agata Rek, Adela Ochman, Martyna Głowińska, Maciej Gajdur, Dawid Tymiński, Agata Tanter, Maja Kubaczyk, Angelika Kukioła, Agnieszka Ozga, Marta Kaleta-Domaradzka, Paulina Smaszcz - Kurzajewska, Róża Augustyniak, Mateusz Kaczorowski, Asia Typek, Linda Parys, Sandra Kotarska, Jarosław Skotnicki, Anna Halarewicz. Zdjęcia do słownika wykonały: Antonina Lasota, Róża Smółka oraz Anika Batkowska. Za skład i okładkę odpowiada Angelika Kukioła. Projekt jest cały czas rozwijany, a platforma zaprasza kolejnych twórców z branży fashion do opracowania nowych pojęć.
Polecane
„Randki w sieci miały mi dać miłość na starość. Zamiast tego spotkałem łowczynie kasy i spadków”
„Chciałem się zabawić w randkę w sieci. Szukałem rozrywki i ekscytacji, a przejechałem się jak naiwny nastolatek”
„Poznałam w sieci bruneta mojego życia. Wszystko byłoby jak z bajki, gdyby nie był tak nieugięty, jak skały na Kościelcu”
„Wśród krzewów hortensji poczułam miętę do przyjaciela. Mężatka też ma prawo poczuć się jak w pierwszy dzień wiosny”
„Po 60-tce randkowałam w sieci. Na stare lata serce zabiło mi mocniej, ale teraz wiem, że myśleć trzeba głową”
„Od lat pracuję w szkole, ale młodzież nigdy nie była tak rozwydrzona. Nie żałuję, że wrzuciłam to zdjęcie do sieci”
„Wiosenne porządki w tym roku zaczęłam od męża. Już ja urządzę temu patentowanemu leniowi pierwszy dzień wiosny”
„Mój mąż był nudny jak stare kapcie. Odeszłam od niego do pierwszego lepszego tirowca, którego poznałam w barze”
„Moja teściowa zamknęła się w domu jak w trumnie. Wspierałam jak córka, lecz nie takiej reakcji się spodziewałam”
„Gdy zobaczyłam go na ulicy, wiedziałam, że to mój przyszły mąż. To miłość od pierwszego wejrzenia, tak jak w filmie”
„Zamarłam, gdy odkryłam, co mój mąż wrzuca do sieci. Podrywanie laseczek przełknęłam, ale takie coś?”
„Pojechaliśmy na romantyczne wakacje nad morze. Już pierwszego dnia odkryłam największy sekret męża”
„Gdy zaszłam w ciążę, teściowa pilnowała mnie jak cerber. Zamiast przychylić nieba ciężarnej, 9 miesięcy żyłam w piekle
„Myłam okna i stałam przy garach w Wielką Sobotę, a mężuś wyszedł z kolegami. Pomocy żadnej, a do jedzenia pierwszy”
SHEIN otwiera sezon letni hucznym pokazem mody na Ibizie i zaprasza do wspólnej zabawy
Współpraca reklamowa
„Randki w sieci miały mi dać miłość na starość. Zamiast tego spotkałem łowczynie kasy i spadków”
Promocja
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 8
Co zabrać na wakacje z dzieckiem?
Współpraca reklamowa
Chmiel – zielony bohater urody, zdrowia i smaku
Współpraca reklamowa
Wakacje nad morzem w Grano Hotel Solmarina – relaks, natura i słońce!
Współpraca reklamowa