Należąca do grupy H&M szwedzka marka Weekday na swój pierwszy stacjonarny sklep w Europie Środkowej wybrała Elektrownię Powiśle. Zlokalizowany na 3 poziomach sklep zaoferuje klientom unikatową kolekcję odzieży i akcesoriów, uzupełnioną o marki zewnętrzne, takie jak: Fila, Champion, Birkenstock czy Vans. Ubrania z metkę Weekday to głównie dobrej jakości basic, ze sportowym sznytem. Wszystko inspirowane jest skandynawskim minimalizmem.

Weekday co to za marka?

Weekday to szwedzka marka modowa, której minimalistyczne kolekcje inspirowane są popkulturą młodzieżową i stylem ulicznym. Projekty marki mają inspirować klientów, poprzez łączenie wysokiej jakości produktów ze zrozumieniem i poszanowaniem dla kultury i jej odmienności, zostawiając jednocześnie miejsce dla rozwijania własnej kreatywności. Weekday, od samego początku istnienia, ma w swoim DNA gotowość do zajmowania stanowiska w ważnych tematach. To właśnie dlatego filozofia marki „RE-THINK” opiera się na przemyśleniach dotyczących współczesnego świata.

Weekday to także marka, dla której istotny jest zrównoważony rozwój. Działania biznesowe firmy, jak i proces produkcji odzieży, realizowane są z myślą o przyszłości naszej planety.  W 2015 roku Weekday wypuścił pierwszą kolekcję denim, w której wykorzystano materiały pochodzące ze zrównoważonej produkcji. Dwa lata później powstała kolekcja kostiumów kąpielowych wyprodukowanych z materiałów z recyclingu, a w 2019 roku marka weszła we współpracę z Recover, tworząc Limited Edition Collection, która w całości pochodzi z recyclingu. Dziś, już 68% produktów marki Weekday pochodzi ze zrównoważonej produkcji.

My już zacieramy ręce i wpadamy do Elektrowni Powiśle!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by WEEKDAY (@weekdayofficial) on May 2, 2019 at 2:46am PDT