Czym jest emuze.me?

Zainteresowanie konsumentów muzyką cyfrową to stale rosnąca tendencja, widoczna zarówna na polskiej, jak i światowej scenie muzycznej już od kilku lat.* Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynkowym, ale przede wszystkim potrzebom artystów, jeden z wiodących dystrybutorów w branży stworzył innowacyjne rozwiązanie, które wnosi polski rynek muzyczny na wyższy poziom. Będąca częścią polskiej Grupy Empik e-muzyka S.A., posiada blisko 20-letnie doświadczenie w branży. Wyróżnia się stabilnością i profesjonalizmem, a także elastycznością i kreatywnością garażowej agencji muzycznej, dlatego już teraz może stać się zaufanym partnerem, dla kolejnych twórców czy wytwórni. Marka tworząc platformę emuze.me, skupiła się przede wszystkim na tym, aby była ona użyteczna oraz przystępna dla jej użytkowników. W prosty sposób, każda zainteresowana osoba może opublikować swoje utwory, a dzięki emuze.me zostaną one wypromowane i dotrą do wszystkich liczących się na świecie serwisów streamingowych. Ponadto e-muzyka zapewnia wsparcie na każdym etapie, a to wszystko bez żadnych ograniczeń i dodatkowych opłat.

- Platforma powstała z myślą o artystach, którzy mają pomysł na siebie, jednak potrzebują realnego wsparcia w budowaniu swojej kariery. Projektując emuze.me, zapewniliśmy również rozwiązania dla butikowych wytwórni czy rozpoznawalnych zespołów muzycznych. Nasza oferta oparta jest o podział przychodu ze sprzedaży muzyki - brak w niej opłat wstępnych czy stałych, a przystępne ceny usług marketingowych to jeden z jej głównych filarów. Ponadto współpraca z nami jest wyjątkowo elastyczna, ponieważ nie wymagamy licencji na wyłączność. Nasz know-how podajemy w języku polskim, dzięki temu ułatwiamy wejście na rynek początkującym muzykom poznającym dopiero nomenklaturę branżową – Maciek Albigowski, Brand Manager emuze.me.

Proste zasady dla każdego

Platforma posiada przejrzysty interfejs, ponieważ została stworzona z myślą o artystach, którzy pragną, aby o ich twórczości dowiedział się cały świat – stanowi dla nich realne wsparcie zarówno w zakresie technicznym, marketingowym, jak i merytorycznym. Każdy twórca na start otrzymuje pakiet usług bez ponoszenia opłat. Utwory docierają do ponad 50 największych i najpopularniejszych serwisów cyfrowych, takich jak Tidal, Spotify, Apple Music czy YouTube Music. Autorzy otrzymują także smartlink do każdej premiery, dzięki czemu mogą odsyłać fanów do swoich wydań. To jednak nie wszystko! Z emuze.me można zarabiać – wykonawca ma szansę otrzymać od 70% do 85% zysków ze sprzedaży, bez ponoszenia żadnych stałych czy wstępnych opłat, a osoby, które zarejestrują się w serwisie do 22 września i spełnią wymagania regulaminu promocyjnego – otrzymają 100% przychodów ze sprzedaży muzyki do końca listopada.

Artyści nie muszą obawiać się również o promocje – platforma zapewnia marketing w serwisach cyfrowych, ponadto realizuje kampanie w Social Mediach, dzięki którym ich kariera może się rozwinąć. Premiery komunikuje także w newsletterze wysyłanym do polskich redakcji online, radiowych i TV, a co więcej – daje szanse na nawiązanie relacji z lokalnymi artystami, menadżerami czy producentami audio-video. To szansa, żeby zaistnieć.

Dodatkowym benefitem dla użytkowników są także atrakcyjne oferty na sprzedaż biletów w Going oraz Empik Bilety. Artyści mogą liczyć też na wsparcie promocyjne od Going, pozwalające na dotarcie online do ponad miliona fanów w aplikacji Going. Platforma daje im również możliwość skorzystania ze wsparcia w zakresie produkcji teledysku, sesji foto czy muzycznej, usług graficznych i tych z zakresu obróbki audio.

Co również istotne, dla użytkowników dostępne są instrukcje zarówno techniczne, jak i marketingowe, co oznacza, że podczas całego procesu, otrzymują oni wsparcie na światowym poziomie, w ojczystym języku.

 

Zobacz także:

Więcej informacji znajduje się na: emuze.me.

Spot z udziałem Grzegorza Halamy dostępny jest pod linkiem: https://www.instagram.com/p/Cg1qdQ2ox42/