Rihanna najbogatszą piosenkarką świata

Gdy wchodziła do świata show-biznesu miała 17 lat. Branża muzyczna stała przed nią otworem, a producenci walczyli, by z nią współpracować. Dziś ma na koncie wiele hitów i bez wątpienia jest najpopularniejszą przedstawicielką Barbadosu. Właśnie dołączyła też do grona najbogatszych artystów świata. Oficjalnie została miliarderką i wyprzedzą ją jedynie Oprah Winfrey. Wg analizy magazynu "Forbes" Rihanna zgromadziła majątek w wysokości 1,7 miliarda dolarów, z czego zdecydowana większość to wyniki jej świetnie prosperującej marki kosmetycznej. Miliony RiRi zarobiła też na własnej linii odzieżowej.

Co ciekawe, Rihanna od pięciu lat nie pokazała światu nowej muzyki, co nie powinno specjalnie dziwić. Biznes mocno angażuje gwiazdę, a jego dochodowość znacznie przewyższa zyski z nawet najlepiej sprzedających się tras koncertowych.

Rihanna: od skromnej dziewczyny z Barbadosu do gwiazdy

Rihanna urodziła się w 1988 roku na Barbadosie. Jej matka była księgową, a ojciec kierownikiem magazynu. Dziewczyna szybko zdała sobie sprawę, że jej powołaniem jest kariera muzyczna. Poznanie producenta muzycznego, Evansa Rogersa, otworzyło przed nią branżę rozrywkową, a jej talent podbił serca fanów. Z dziewczyny, która pomagała ojcu sprzedawać ubrania na ulicy stała się międzynarodową gwiazdą. Wielokrotnie nagradzana artystka niestety nie ma szczęścia w życiu prywatnym - głośna relacja z damskim bokserem, Chrisem Brownem, mocno zatrzęsła życiem Rihanny. Dziś spotyka się z ASAP Rocky'm. Raper nazywa ją "miłością swojego życia".

 

Biznesy Rihanny: czym wyróżnia się Fenty Beauty i SavagexFenty?

Marka Fenty Beauty powstała, by - jak tłumaczy Rihanna - kobiety na całym świecie, bez względu na kolor skóry, mogły czuć się piękne. Dlatego w ofercie Fenty można znaleźć m.in. podkłady do różnych typów cery, również skóry bardzo ciemnej. Rihanna jako kobieta z wizją postawiła też na kolekcję bielizny, wśród której znajdziemy pełną gamę rozmiarów. Z pewnością jednym z powodów sukcesu gwiazdy w biznesie jest fakt, iż wokalistka zrezygnowała z tworzenia kosmetyków czy ubrań tylko dla wybranych.