Dlaczego Polki nie badają piersi?

Szwedzka sieciówka NA-KD to marka skierowana głównie do młodych dziewczyn, które uwielbiają podążać za trendami. W mediach społecznościowych ma ogromną siłę przebicia, obserwuje ją 1,7 miliona osób, pod postami pojawia się setki komentarzy. Swoje zasięgi NA-KD postanowiło wykorzystać w październiku na wsparcie zacnego celu - namówienie Polek do profilaktycznego badania piersi. Październik to bowiem miesiąc, który co roku poświęcony jest kampanii na rzecz walki z rakiem piersi. Ta choroba nie wybiera, wcześnie wykryta jest często uleczalna. Jednak należy się regularnie badać, aby wykluczyć raka. Badania pokazują, że 43% kobiet w Polsce nie było nigdy na USG piersi i zaniedbuje ten temat. Pierwsze USG piersi należy według lekarzy wykonać około 20. roku życia, a przez dużą nieświadomość coraz więcej młodszych dziewczyn musi zmierzyć się ze straszną diagnozą. Wiedzę na temat profilaktyki raka piersi propaguje wiele marek, w tym akcja Różowej Wstążeczki Estee Lauder. Teraz czas na akcję #JakDziewczyna". 

„Walcz z rakiem piersi #JakDziewczyna”: na czym polega?

Szwedzka modowa sieciówka chcąc rozpoczęła współpracę z gdańską fundacją Omealife, założoną przez cztery kobiety, które przeszły przez piekło choroby nowotworowej. Omealife koncentruje się na edukacji i profilaktyce młodszych i starszych kobiet, a NA-KD przekaże 1% zysków ze sprzedaży (w tej chwili wysyła swoje ubrania i dodatki do 173 krajów) na wsparcie tej fundacji, a do każdej przesyłki będzie dołączać bransoletki "Walcz z rakiem piersi #jakdziewczyna” oraz informacyjne broszury z ilustracjami jak powinno wyglądać samobadanie piersi. Marka wydrukuje także naklejki z nawiązującą do profilaktyki raka piersi grafiką, które będzie rozpowszechniać na uczelniach. Dodatkowo w koszulkach wspierających kampanię pokaże się stu wpływowych influencerów w mediach społecznościowych - każdy z nich otrzyma dedykowaną koszulkę, w której pokaże się na swoich Instagramach, będą też przekierowywać na stronę Omealife. 

Kolejna wspaniała akcja, do której można się przyłączyć, zachęcamy!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Każdego roku, w Polsce, 18 tysiecy kobiet dowiaduje się że choruje na Raka piersi. Według specjalistów ta choroba doswiadczy jedną na dwanaście polek. Statystyki pokazują, że stale wzrasta zagrożenie wśród coraz młodszych kobiet. • Marka NA-KD postanowiła przekazać 1% ze swoich dochodów z miesiąca październik na rzecz fundacji Omealife. Jest to Fundacja z Gdańska która edukuje kobiety w zakresie walki z rakiem piersi. • A Ty posiadasz wiedzę na ten temat? Jak często się badasz? Pamiętaj, Twoje zdrowie jest w Twoich rękach. • Dodatkowo przypominam o rabacie 20% na hasło paaulalifestyle20 #polishgirl #nakdfashion #walczjakdziewczyna #jakdziewczyna #walczzrakiemjakdziewczyna #woman #girl #strenght #fight #cancer #pink #ribon #polishwoman #polskadziewczyna #polskamama #together #nakdxpolska

Post udostępniony przez P a u l i n a (@paaula_lifestyle) Paź 10, 2018 o 12:28 PDT