Calvin Klein to marka z historią, od lat kojarzona z jednym logotypem i określonym charakterem marki. Pod kierownictwem Rafa Simonsa zadebiutowała właśnie z nowym logo. Współpraca z Peterem Saville (znanym z okładki płyty Joy Division) ujrzała światło dzienne na Instagramie. „Przedstawiamy nowe logo Calvina Kleina", można tam przeczytać. „Powrót do pierwotnego ducha. Uhonorowanie twórcy i fundamentów tego domu mody. We współpracy z dyrektorem artystycznym i grafikiem, Peterem Saville".

Raf wprowadza nowe rządy i myśli według nowych norm, jego wizja marki jest nowoczesna i bardziej współczesna. Jak dotąd połączył kolekcję damską z męską, wyznaczył Clémanda Burgevin Blachmana na dyrektora kreatywnego Calvin Klein Home.

Pierwsza kolekcja Rafa dla marki zadebiutuje 10 lutego o 16:00 (czasu polskiego) na fashion weeku w Nowym Jorku.