W życiu każdej kobiety, nawet tej najsilniejszej superbohaterki, może pojawić się chwila zwątpienia, zmęczenie, samotność, a nawet łzy. To przecież zupełnie normalne, ale utarte, narzucone przez społeczeństwo schematy są często niezwykle trudne do zwalczenia, szczególnie jeśli kobieta zostaje pod taką presją zupełnie sama. Z tego względu polska marka biżuteryjna Ania Kruk ponownie występuje w roli przyjaciółki, która wspiera, słucha i nie ocenia, ale głośno mówi o potrzebach mam. Przedstawiamy Wam najnowszą kampanię oraz kolekcję biżuterii HEART-TO-HEART, która udowadnia, że macierzyństwo nie ma jednej definicji. 

Najnowsza kampania polskiej marki Ania Kruk - HEART-TO-HEART 

Mówisz „mama”, co myślisz? Tym pytaniem rozpoczyna się wideo z najnowszej kampanii polskiej marki biżuteryjnej. Zarówno samo pytanie, jak i cała kampania przy okazji nadchodzącego Dnia Matki skłaniają do refleksji na temat macierzyństwa, które może mieć różne oblicza. Twórcy kampanii nazywają mamy cichymi superbohaterkami, które codziennie znajdują nadprzyrodzone moce do zwalczania wszelkiego rodzaju przeszkód i rozwiązywania problemów. Zachęcają do okazywania im wsparcia, bo tylko w taki sposób inspirujące mamy jeszcze bardziej rosną w siłę. 

“Sama jestem mamą i wiem, że kobiety zmagają się z różnymi decyzjami w życiu, są rozdarte między pracą a macierzyństwem, a także, że społeczeństwo narzuca pewne schematy, z którymi ciężko walczyć. Brakuje im tego ramienia, na którym mogą oprzeć zmęczoną głowę, dlatego chcemy mówić głośno o ich potrzebach.” Ania Kruk, CEO & Co-founder 

Tutaj pojawia się jeszcze jedna kwestia, a konkretnie natłok informacji związanych ze świętem mam. Nie dla każdego Dzień Mamy i macierzyństwo są tematami komfortowymi, dlatego marka, tak jak w zeszłym roku, dała możliwość wyciszenia komunikacji newsletterowej na czas trwania kampanii. 

To nie pierwszy raz, kiedy Ania Kruk zaprasza do współpracy kobiety, które są szczególnie związane z danym tematem kampanii. Tym razem w rolę modelek wcieliły się: Alena i Klaudia Szyszka, Karolina Klimowicz, Paulina Jagieła-Śliwińska, Paulina Kania, które są realnym przykładem zróżnicowanych oblicz macierzyństwa. Samodzielne wychowywanie dzieci po stracie bliskiej osoby, spełnione marzenie dzięki metodzie in vitro, tworzenie adopcyjnej rodziny oraz bycie mamami w związku homoseksualnym – to tylko kilka przykładów różnych historii matek. Niezależnie od tego, jaki scenariusz napisze życie, mama zawsze będzie postrzegana jako silna, inspirująca kobieta. Jednak czasem przychodzą momenty, kiedy siła słabnie, nierzadko pojawiają się łzy i poczucie osamotnienia. Właśnie dlatego kampania HEART-TO-HEART zachęca do wykazywania empatii i wdzięczności. 

“Pokazujemy, że nie powinno się oceniać i przypisywać jednej etykiety do macierzyństwa. Zamiast tego niech pojawi się empatia, zrozumienie oraz wsparcie. Bo mamy — te najsilniejsze kobiety, jakie znamy, też mają chwile, kiedy nie mogą powstrzymać łez i czują się osamotnione” Martyna Olszak-Bachora, Head of Creative Department & PR 

 
HEART-TO-HEART – nowa kolekcja biżuterii Ani Kruk z okazji Dnia Matki 

Ważna idea to bezwzględnie główne przesłanie kampanii, ale nie mogło w niej oczywiście zabraknąć elementów biżuterii, które odegrały drugoplanową, ale równie istotną rolę. Autentyczne, różnorodne kobiety z niesamowitą energią podczas sesji zdjęciowej miały na sobie wyjątkowe pierścionki, kolczyki, naszyjniki i bransoletki, które są na tyle uniwersalne, że z pewnością będą pasowały do wszystkiego. Każdy z tych elementów z pewnością świetnie sprawdzi się jako tegoroczny prezent (symbol wdzięczności) dla mam.