Kosmetyki do makijażu Julii Wieniawy - debiut marki Jusee

Na ten moment czekało wiele fanek Julii Wieniawy! 21 września na polskim rynku debiutuje nowa marka kosmetyków do makijażu Jusee. To – jak przyznaje Julia Wieniawa – jedno z jej wielkich marzeń, które właśnie udało się zamienić w rzeczywistość.

Na etapie poszukiwania wspólników zaskoczył ją telefon od Agnieszki Wesołowskiej - dziennikarki i reporterki - która także była w trakcie prac nad swoją firmą. Zaproponowała połączenie sił, po obejrzeniu wywiadu Julii na temat jej planów biznesowych. Choć znały się wcześniej z sytuacji towarzyskich, nigdy nie przypuszczały, że ich biznesowe drogi kiedykolwiek się zejdą. Do prac nad Jusee Cosmetics zaproszona została także Olga Zajączkowska, międzynarodowy ekspert branży beauty.

Zobacz też: Julia Wieniawa w przebojowym płaszczu na jesień 2020

Jusee - co znajdziemy w ofercie marki i gdzie można kupić kosmetyki?

W ofercie Jusee znajdziecie obecnie pomadki pielęgnacyjne do ust Shameless Lip Crayon oraz tusz do rzęs Virtuosa.

Kosmetyki do makijażu Jusee w swoich składach zawierają specjalnie opracowane kompleksy składników aktywnych, takie jak: Activoil™, Kerox-Pro™, naturalne oleje i masła, m.in: olej konopny, marula, z dzikiej róży czy masło z mango i shea. W składzie znajdziemy także moc witamin (E i F) oraz lakesis - naturalny aktywator protein młodości, a także liczne składniki pielęgnacyjne. Całości dopełniają przyjazne dla środowiska opakowania, które zostały zaprojektowane tak, by nadawały się do recyclingu.

W pierwszej kolekcji kosmetyków do makijażu Jusee znajdziemy produkty must-have, które według twórczyń – Julii, Agnieszki i Oli - są obowiązkowym wyposażeniem kosmetyczki każdej dziewczyny i kobiety. Brand hero Jusee jest tutaj pomadka do ust Shameless Lip Crayon, która łączy w sobie moc naturalnych składników pielęgnujących z innowacyjnymi rozwiązaniami kosmetologicznymi. Do ich formuły został dodany kwas hialuronowy, który odpowiada za nawilżenie, jędrność i sprężystość delikatnej skóry ust. Pomadka dostępna jest w 6 kolorach, których nazwy nie pozostawiają wątpliwości co do efektu: Success Fee, Bloody Tango, Pillow Talk, Skinny Love, Frizzante Rose, Spoiled Angel. Pomadka kosztuje 69 zł.

Virtuosa Mascara w kolorze Lady in Black to innowacyjny i multifunkcyjny tusz do rzęs stworzony, by ułatwiać życie miłośnikom nowoczesnego makijażu. To idealny wybór dla każdego, kto szuka kompromisu między skuteczną pielęgnacją a efektowną stylizacją. Dzięki ekstremalnie wyspecjalizowanej bąbelkowej szczoteczce (bubble shaped brush) do zadań specjalnych ALL in ONE zapewnia m.in. komfortową aplikację jednym prostym gestem do samej linii rzęs, delikatnie chwyta i starannie pokrywa tuszem nawet najkrótsze włoski, pozwala budować objętość rzęs przez nałożenie kilku warstw tuszu bez obciążania. W skład produktu wchodzi pięć certyfikowanych olejów organicznych: olej arganowy, makadamia, z nasion bawełny, konopny i z pestek brzoskwini. Cena maskary to 89 zł.

Zobacz także:

Agnieszka, Julia i Olga już teraz zapowiadają rozszerzenie portfolio produktowego wegańskich kosmetyków do makijażu Jusee.

Zobacz też: Julia Wieniawa w najmodniejszej sukience na początek jesieni

Jusee - kosmetyki takie jak Julia i takie jak  my!

Skąd nazwa Jusee? Inspiracją było podejście Julii do mody i makijażu. Julia wie, w czym jest jej dobrze, lubi podkreślać urodę, bawić trendami, zmieniać się i zaskakiwać a jednocześnie nie wchodzi w utarte schematy. Nazwa miała być słowem, które będzie tożsame z wartościami Julii i jej podejściem do piękna. Słowa, które przełoży także na wartości marki. Nieprzekombinowane, oryginalne, dźwięczne, soczyste i kojarzące się z Julią Wieniawą.

Jusee powstało z myślą o podkreślaniu wewnętrznej siły. Julia, Agnieszka i Olga wierzą, że wszystko, czego potrzebują kobiety i dziewczyny, by czuć się pięknymi, jest w nich samych. Dlatego misją marki jest odkrywanie i podkreślanie piękna, które każdy nosi w sobie.

Bądźmy naturalne, kochajmy siebie i swój wygląd. Pozbądźmy się kompleksów i nie zamalowujmy swoich ślicznych buzi. Podkreślajmy ich naturalne piękno, a mankamenty zmieniajmy w atut - apeluje Julia Wieniawa, Co-Owner & Creative Director Jusee.

Zobacz też: Makijażowy sekret Marylin Monroe - będziesz wyglądać jak po udanym seksie