Marka Muscat wystartowała z piękną kampanią swoich nowości dla dzieci. Linia okularów dla dzieci Muscat Junior inspirowana tymi dla dorosłych doczekała się fantastycznej realizacji. Jej bohaterami są m.in. dzieci z zespołem Downa, a kampania to część większej akcji pod hasłem #widzimywięcej nakierowanej na świadome patrzenie i zauważanie wszystkiego, co nas otacza.  

Realizacja utrzymana w mocnej gamie barwnej od razu przyciąga wzrok. Dla małych bohaterów udział w reklamie okazał się być sporym przeżyciem. Dla wielu z nich był to debiut przed obiektywem, ale jak widać, aparat pokochał ich od pierwszych chwil.  

Energia, entuzjazm i ogromna siła to ładunek, z którym mali bohaterowie stanęli na planie sesji. A udział w niej miały same indywidualności - Eryk, który kocha muzykę, pływanie i jazdę konną i nie zna pojęcia nudy. Za to Karolina to idealny kompan do doświadczania i poznawania życia, potrafi zaskoczyć szczerością i otwartością, ona potrafi pokazać nam coś więcej, spojrzeć na świat z zupełnie innej strony jak podpowiada jej mama. Jest też Natalia, która kocha taniec (a zwłaszcza Zumbę) i która doskonale odnalazła się w roli modelki, Dawid – miłośnik fantastyki i gier komputerowych, Kacper – zagorzały kibic piłki nożnej i entuzjasta programowania i Adaś, który jest urodzonym sportowcem – ekipa modeli była nie mniej profesjonalna niż pozostała część ekipy, a trudności, z którymi mierzą się każdego dnia nie przysłoniły radości wspólnego celu, jakim było zrealizowanie zdjęć. I faktycznie – ich wyjątkową energię na pierwszy rzut oka widać na zdjęciach! Trudno o piękniejszą oprawę dla swojej nowości – bo linia okularów dla dzieci to nowe dziecko w portfolio marki Muscat.

Ta gimnastyczka i modelka z zespołem Downa udowadnia, że nie ma rzeczy niemożliwych

Autorem zdjęć nowości od Muscat, w tym modelu Ellis, jest Jakub Stanek, stylizacje przygotowała Kas Kryst, a o fryzury i make up zadbała Iza Kućmierowska.

Co ciekawe, dochód z każdej sprzedanej pary okularów dla dzieci wraca właśnie do nich! Marka przekazuje 50 zł od każdego egzemplarza na konto Fundacji, pod której opieką pozostają dzieciaki lub bezpośrednio rodzicom najmłodszych i najbardziej potrzebujących dzieci, które wzięły udział w kampanii. Cała akcja trwa do końca marca. Muscat, wielkie brawa!