Piękno nie ma granic - nowa kampania Figleaves i Milk Model

Piękno nie ma rozmiaru, wieku, płci ani koloru - taka idea przyświeca najnowszej kampanii promocyjnej brytyjskiego  sklepu z bielizną Figleaves. Wspólnie z agencją Milk Model Management stworzył niezwykłą sesję zdjęciową pod hasłem #beautyhasnobounds (piękno nie ma granic). Marka zaprosiła do współpracy 12 modelek o różnych narodowościach, wieku i rozmiarach. W kampanii nie zabrakło dojrzałych modelek (takich jak Nicola Griffin) oraz modelek plus size (Felicity Hayward, Jocelyn Corona). Wzięła w niej udział także niepełnosprawna modelka Kelly Knox, która jest zaangażowana we wspieranie działań i kampanii mających na celu promocję różnorodności w modzie i zmianę społecznego nastawienia do osób niepełnosprawnych. Każda z nich ma inną historię i reprezentuje zupełnie inny kanon piękna.

„Mam nadzieję, że przyszłe pokolenia kobiet przekonają się, że piękno można znaleźć w każdym, a tradycyjne jego stereotypy staną się przeszłością” - powiedziała Anna Shillinglaw z agencji modelek MiLK. 

Jak oceniacie zdjęcia z tej kampanii?