David Hasselhoff ze „Słonecznego Patrolu” zaangażowany w ratowanie żółwi. "Milczenie nie jest rozwiązaniem"

Zabawna reklama ma za zadanie zwrócić uwagę na poważny problem - zanieczyszczenie mórz i oceanów, a co za tym idzie - zachwianie ekosystemów i śmierć morskich stworzeń, w tym zagrożonych wyginięciem, żółwi morskich. W tym celu znany amerykański aktor, David Hasselhoff, postanowił połączyć siły razem z marką SodaStream i SeeTurles.org - organizacją non-profit, która chroni żółwie morskie poprzez podróże ochronne i wycieczki wolontariackie, a także poprzez programy edukacyjne, takie jak Billion Baby Turtles i Too Rare To Wear. Ich wielokrotnie nagradzane programy pomagają ratować pisklęta żółwi morskich na ważnych plażach lęgowych na całym świecie. 

Każdy z nas musi zrobić to, co do niego należy, aby przyczynić się do zrównoważonego rozwoju świata. Milczenie nie jest rozwiązaniem. – powiedział David Hasselhoff.

Wybór ambasadora kampanii był nieprzypadkowy. David Hasselhoff ma doświadczenie w ratowaniu potrzebujących nie tylko na małym ekranie. W prawdziwym życiu los zwierząt i ukochanych plaż też nie jest mu obojętny.

Jestem zaszczycony możliwością współpracy z SodaStream. To projekt, który zwraca uwagę na zanieczyszczenie środowiska wodnego i  plaż oraz wynikających z tego zagrożeń dla morskiej fauny. To jest sprawa, w którą głęboko wierzę. Mam nadzieję, że zwrócimy światową uwagę na tę ważną kwestię. Cieszę się, że mogę być częścią tej wspaniałej inicjatywy. – zdradził amerykański aktor. 

Co możemy zrobić dla żółwi morskich? Jak ratować środowisko?

Inicjator całej akcji, marka SodaStream zobowiązała się też do uratowania jednego małego żółwia morskiego za każdy ekspres do gazowania wody SodaStream sprzedany na całym świecie w kwietniu 2022 roku. Marka podtrzymuje też swoje zobowiązanie, aby do 2025 roku wyeliminować 78 miliardów plastikowych butelek jednorazowego użytku z pomocą jej użytkowników.

Czujemy ogromną odpowiedzialność za naszą planetę dlatego wciąż szukamy sposobów, aby ją chronić.[…]Angażujemy ludzi nie tylko w oczyszczanie oceanów z plastikowych odpadów jednorazowego użytku, ale także dajemy im możliwość ratowania zagrożonych żółwi morskich na całym świecie. - tłumaczy Karin Schifter-Maor, globalny CMO SodaStream. 

Aby dodatkowo wesprzeć tę szeroko zakrojoną kampanię, 15 kwietnia SodaStream razem z Davidem Hasselhoffem uruchamia doświadczenie AR. Marka ma nadzieje, że satysfakcja płynąca z pomagania w wirtualnym świecie zmotywuje do pomocy w tym realnym, a sposób jest prosty i nie wymaga nawet wyjścia z domu!