Róż, zieleń, fiolet, chaber, mięta, biel i złoto – wszystkie te kolory znajdą się w wiosennej ofercie me-like. Ręcznie tworzone naszyjniki i bransoletki inspirowane różańcem są wykonane z kamieni szlachetnych lub półszlachetnych oraz ozdabiane srebrnymi, bądź pozłacanymi blaszkami. Ich wykończenie stanowią zaś zawieszki w kształcie charakterystycznych dla marki krzyży, a także serc Swarovskiego, kwiatków oraz symboli kobiety. me-like to jednak coś więcej, niż tylko ręcznie wykonana, ekskluzywna biżuteria – to wyznacznik stylu. Ozdoby te wpisują się kreowany przez największe, światowe domy mody trend religijny, który również w Polsce zyskuje coraz większe grono zwolenników. Wśród rodzimych gwiazd HolyMe noszą m.in. Ewa Pacuła, Marzena Sienkiewicz i Aleksandra Mikołajczyk.

Naszyjniki i bransoletki me-like to doskonały prezent zarówno dla siebie, jak i ukochanej osoby. Spośród niepowtarzalnych egzemplarzy wykonanych z kamieni, pereł, drewna i kryształów Swarovskiego można wybrać te w ulubionym kolorze, jak również zdecydować o treści graweru na eleganckiej blaszce. Miłośniczki diamentów mogą z kolei wybrać ekskluzywną wersję HolyMe z brylantem osadzonym w blaszce z logo me-like.

Z okazji Dnia Kobiet marka szykuje też niespodziankę dla pań – limitowaną serię bransoletek, z zawieszką w kształcie symbolu kobiety. Tylko do 8 marca te unikalne kobiece ozdoby można kupić z 10% rabatem.  

Projektantki wyjątkowej biżuterii nie pozostają również bierne wobec problemów kobiecych, dlatego wspierają Ogólnopolską Organizację na Rzecz Walki z Rakiem Szyjki Macicy „Kwiat Kobiecości” (www.kwiatkobiecosci.pl). Przekazują na konto fundacji 30 zł ze sprzedaży każdej ozdoby zakończonej zawieszką w kształcie kwiatka. Naszyjniki oraz bransoletki me-like z wiosennej kolekcji są do kupienia w cenach od 249 zł na profilu marki, który znajduje się pod adresem http://www.facebook.com/melike.fashion w portalu Facebook.

me-like to nowa na polskim rynku marka ekskluzywnej biżuterii. Debiutancka linia biżuterii HolyMe by me-like powstała z miłości do piękna i chęci zaoferowania oryginalnych dodatków. Marka, inspirując się najnowszymi trendami i ciągle zmieniającą się modą, kieruje swoje projekty do kobiet i mężczyzn. Marka wspiera Ogólnopolską Organizację Idy Karpińskiej na Rzecz Walki z Rakiem Szyjki Macicy Kwiat Kobiecości.

Artykuł sponsorowany