Victoria Beckham przymierzała się do tego gestu już od jakiegoś czasu, a właściwie nie ma przesady w stwierdzeniu, że zanosiło się na to od lat. W przeddzień założenia własnej marki beauty była Spice Girl, która od lat z powodzeniem prowadzi markę odzieżową pod swoim nazwiskiem zapowiada:

Victoria Beckham zakłada własną markę urodową

"Chcę zadbać o kobiety nie tylko jeśli chodzi o ich zewnętrze, ale także od środka, służąc produktami do pielęgnacji, makijażu a także zapachami i szeregiem zabiegów, których czuję, że sama potrzebuję". - skomentowała swoja decyzję.

Ten gest jest dobrze przemyślany – to część większej strategii opracowanej z myślą o tym, by skuteczniej i dotrzeć do swego klienta i zaproponować mu bogatszą ofertę produktów z własnym logo. Projektantka w ubiegłym roku otworzyła własny kanał YouTube funkcjonujący właśnie jako platforma do kontaktu z miłośnikami swego brandu.

Victoria Beckham – kosmetyki z logo projektantki

"Chcę być w stałym kontakcie z moimi klientkami i spędzić w wirtualnej przymierzalni tyle czasu ile potrzeba, by dowiedzieć się, czego one konkretnie potrzebują. Podobnie jeśli chodzi o urodę – chcę wiedzieć maksymalnie dużo i być na bieżąco z tym, czego konkretnie kobiety chcą używać, czego im brakuje." - dodaje.

I nie jest w tym gołosłowna - pierwsze doświadczenie zdobyła w trakcie głośniej kolaboracji z gigantem urodowym Estee Lauder. Już wtedy nie kryła szczególnego zamiłowania do troski o urodę i zapędów w tym kierunku.

Kocham kosmetyki i nie wstydzę się powiedzieć tego otwarcie! Jestem totalną maniaczką, zawsze byłam. Odkąd pamiętam buszowałam w kosmetyczce mamy gdy byłam mała i nic bardziej mnie nie pasjonowało, niż przyglądanie się jej gdy szykowała się do wyjścia – malowanie ust, nakladanie eyelinera, itd. Uwielbiam celebrować to, że jestem kobietą, a makijaż jest tego częścią.

Co wiadomo o kosmetykach od Victorii Beckham?

Co wiadomo o kosmetykach od Victorii Beckham? Na pewno to, że VBBeauty będą całkowicie cruelty-free, a linia będzie skierowana do szerokiego grona odbiorców - z ukłonem w stronę różnorodności, jeśli chodzi o potrzeby skóry i jej specyfikę, gdy mowa o makijażu. Co ciekawe, będzie to miało także przełożenie na cenę – na Instagramie Beckham zapowiada, że produkty będą na każdą kieszeń. Oficjalna premiera urodowej marki Victorii Beckham zaplanowana jest na jesieni 2019 roku – sięgniecie po coś z linii VBBeauty?