Barbie zawsze oferowała dziewczynkom możliwość wyboru – od 180 różnych zawodów aż po inspirujące role, niezliczone ubrania oraz dodatki. Wprowadzenie bardziej zróżnicowanej oferty daje miłośniczkom lalek większe możliwości w zakresie tworzenia własnych historii i niezmiennie zachęca je do snucia marzeń i odkrywania, że z Barbie mogą być tym, kim chcą.

Od 57 lat Barbie odzwierciedla otaczającą nas rzeczywistość, dzięki czemu pozostaje liderką wśród lalek modowych i globalną ikoną – mówi Evelyn Mazzocco, starsza wiceprezes oraz Global General Manager marki Barbie – Z dumą prezentujemy nowe lalki w naszej kolekcji. Różnorodność sylwetek, karnacji i stylów pozwala dziewczynkom wybrać lalkę, która najbardziej im odpowiada

Nowa kolekcja lalek Barbie Fashionistas 2016 obejmuje cztery sylwetki (oryginalną oraz trzy nowe), siedem karnacji, 22 kolory oczu, 24 fryzury oraz mnóstwo modnych ubranek i dodatków.

„Uważamy, że ciąży na nas odpowiedzialność wobec dziewczynek i ich rodziców związana z propagowaniem różnorodnego pojmowania piękna” – mówi Mazzocco.

Nowe lalki zaprezentowano na stronie Barbie.com, a zamówienia na nie można składać od 28 stycznia na stronie mattelshop.com w USA. Kolekcja będzie stopniowo trafiała do sprzedawców detalicznych w całym kraju aż do końca 2016 roku. W Polsce dostępna będzie już w marcu.