Prezentacja odbyła się w przepięknych wnętrzach restauracji Amber Room, mieszczącej się w Pałacu Sobańskich w Warszawie siedzibie Klubu Polskiej Rady Biznesu i została zorganizowana przez Agencja AQUA PR.

TOUS to rodzinna, hiszpańska marka, która powstała w 1920 r. Firmę założyło małżeństwo Tous Blavi i Teresa Ponsa, którzy otworzyli mały warsztat zegarmistrzowski w Manresie k. Barcelony. Z czasem przekształcił się on w sklep z biżuterią. W 1961 r syn założycieli, Salvador Tous poślubił Rosę Oriol i to oni właśnie uczynili z TOUSA dynamicznie rozwijającą się markę. Przedsiębiorczość Salvadora i kreatywność Rosy dały świeży powiew rodzinnemu biznesowi co zaowocowało projektem pierwszych produktów, które osiągnęły ogromny sukces w związku z ich oryginalnością.

Rosa podczas jednej z podróży, zachwyciła się pluszowym misiem na wystawie sklepu z zabawkami. "W czasie jednej z moich podróży zobaczyłam misia w oknie wystawowym i pomyślałam, że cudownie byłoby stworzyć biżuterię w jego kształcie. Wszystkim kojarzy się on z miłymi wspomnieniami z dzieciństwa. Taka biżuteria byłaby zabawna, magiczna i całkiem elegancka. Biżuteria związana jest z najważniejszymi chwilami życia każdego z nas".-wspomina Rosa Oriol swoje pierwsze spotkanie ze słynnym już dzisiaj misiem.

Proces tworzenia misia to przygotowanie odpowiednich wymiarów, materiałów i wykończenia tak, aby skomponowane z nim dodatki stanowiły jedną całość. Misie wykonywane są ręcznie przez jubilerów z ponad 15 letnim doświadczeniem w warsztatach TOUS w Barcelonie. W roku 2005 miś celebrował swoje 25 urodziny. Od wielu lat zdecydowało się go nosić wielu celebrytów. Miś z TOUS stał się globalnym symbolem łagodności i miłości. Symbolem, który wykracza poza specyfikę każdego obszaru i akcji na całym świecie jako znak niosący ze sobą jak najlepsze intencje, aby dawać i otrzymywać. W ten sposób powstał TOUS Bear, który od 1985 r. jest symbolem i znakiem rozpoznawczym marki.

TOUS to przede wszystkim unikalny, nowoczesny design i wysokiej jakości materiały. Biżuteria wykonana jest z 18-karatowego złota lub stali szlachetnej, zdobią ją diamenty i perły.

TOUS to także galanteria skórzaną, akcesoria, perfumy ,zegarki, okulary, torebki, walizki, portfele, szale, koszulki damskie czy długopisy.

Dzięki unikalnemu stylowi i nowatorskiej koncepcji biżuterii, marka szybko zdobyła sobie uznaną pozycje w świecie mody. TOUS posiada 160 salonów w Hiszpanii a 300 na całym świecie. W 2004r TOUS otworzył sklep nr 200 oraz wkroczył do światowych stolic mody: Paryża i Nowego Jorku. W 2005r TOUS po raz pierwszy znalazł się w rankingu “Europe’s 500”, który jest listą 500 najlepiej rozwijających się firm. Marka rocznie tworzy 32 kolekcje biżuterii, co dwa tygodnie oferuje nowe wzory. Od 2011 r Światową twarzą marki jest Jennefer Lopez.

Zobacz także:

Wyłącznym dystrybutorem TOUS w Polsce jest firma Oriens Bijou. Pierwszy sklep w Bonarka City Center w Krakowie został otwarty w listopadzie 2009, w następnym roku zostały otwarte salony w Starym Browarze w Poznaniu oraz w Silesii City Center w Katowicach. W 2011 otworzyły się sklepy w warszawskiej Galerii Mokoów oraz w łódzkiej Manufakturze.

W maju 2011r. została podpisana Umowa z Małgorzatą Sochą, która została Ambasadorką marki Tous w Polsce. Wybór Małgorzaty Sochy na Ambasadora marki jest wyborem oczywistym. Małgorzata Socha od kilku lat podbija serca widzów na dużym i małym ekranie oraz na deskach teatru Michała Żebrowskiego „Szóste piętro” w PKiN w Warszawie. Jej osobowość, nieskazitelna uroda oraz wyrafinowany styl w 100% oddaje wartości marki Tous.

Efekt współpracy można podziwiać w albumie marki Tous przedstawiającym Małgorzatę Sochę w obiektywie Mateusza Stankiewicza oraz poniżej.