Artykuł promocyjny

Nie okłamujmy się – znaleźć idealny produkt, który będzie miał dla nas odpowiedni skład, a przy tym będzie chętnie przez dziecko zjadane, to nie lada wyzwanie. To dziecko jest tutaj testerem produktu i wystawia naszą cierpliwość i domowy budżet na próbę, kiedy to każda podawana mu mieszanka czy kaszka jest po prostu przez nie odrzucana. Skutkiem tego często wyrzucamy ledwo tknięte produkty do kosza. Możemy jednak tego uniknąć.


Coraz więcej firm z branży dziecięcej umożliwia testowanie produktów dla dzieci, oddając próbki i produkty wybranym osobom. Ma to pomóc w podjęciu decyzji zakupowej, a przede wszystkim zachęcić, aby w przyszłości właśnie z oferty tego producenta korzystać.
Jak zostać testerem produktów dla dzieci?


Akcje testowania ogłaszane są na stronach producentów. Wystarczy monitorować strony internetowe lub kanały social media, ponieważ ogłaszane są co pewien czas i mogą trwać tylko kilka dni. Produkty do testowania to próbki lub produkty pełnowartościowe w większej ilości, np. Nestlé w ostatniej akcji przekazało 1500 słoiczków Gerber.


Każdy producent ma swój sposób na wyłonienie testera produktów. Najczęściej są to jednorazowe akcje, w których wystarczy odpowiedzieć na pytanie, dlaczego to właśnie ty masz dostać dany produkt, lub należy wysłać odpowiedzi na kilka pytań dotyczących diety dziecka. Inni producenci jako warunek podają zamieszczenie artykułu z życia młodej mamy na łamach ich serwisu. Warunkiem uczestnictwa w takich akcjach jest zgoda na opublikowanie recenzji i artykułu na stronie.


Niektóre serwisy, przeznaczając produkty do testowania za darmo, chcą zachęcić do aktywności na ich stronie i forach dyskusyjnych. Prowadzone są rankingi, co oznacza, że każda aktywna mama ma szansę otrzymać punkty od redakcji za merytoryczną wypowiedź, oceniana jest również przez użytkowników, którzy zaznaczają, czy jej odpowiedź była pomocna. Nagrodę otrzymuje osoba, która była najlepiej oceniana w danym miesiącu, czasem są to trzy osoby, czasem dziesięć – zależnie od serwisu.
Na niektórych stronach wystarczy zarejestrować się w klubie, aby na pocztę e-mail otrzymywać powiadomienia o aktywnych konkursach, w których można wygrać zestawy do testowania.


Wybierz produkty do testowania
Nestlé regularnie udostępnia swoje produkty do testowania i recenzowania, które można zdobyć na dedykowanej https://www.zdrowystartwprzyszlosc.pl/testowanie-produktow. W kwietniu aż 500 osób miało szansę otrzymać zestaw trzech słoiczków Gerber Dania Bezmięsne. Wcześniej można było otrzymać deserki Nestlé Jogolino, kaszki mleczno-ryżowe oraz musy w tubce Gerber. Akcje organizowane są cyklicznie, zatem warto dodać stronę do ulubionych.
Inni producenci dają możliwość przetestowania zestawów prenatalnych, produkty do pielęgnacji niemowląt i dzieci, wkładki laktacyjne, buteleczki, smoczki i osłonki na piersi.

Zobacz także:


Zalety testowania produktów
Warto wiedzieć, że testowanie produktów dla dzieci jest coraz popularniejsze i chętnie organizowane przez największe firmy. Producenci dzięki takim akcjom mają szansę poznać gust i ocenę klientów w stosunkowo krótkim czasie, a także otrzymują opinię, czy produkt w ogóle jest pożądany przez konsumentów. Żadne testy nie są tak miarodajne, jak mamy, które sprawdzają produkty w warunkach domowych i dzielą się swoimi przemyśleniami.


Dzięki akcjom testerskim możemy za darmo otrzymać pełnowartościowy produkt i przekonać się o jego zaletach. Produkty otrzymujemy pocztą przeważnie w czasie kilku tygodni od zgłoszenia się, a równocześnie możemy zgłaszać się do kilku producentów, zatem mamy okazję testować różne produkty bez wychodzenia z domu.


Jest jeszcze jedna korzyść: recenzje zamieszczane są na stronach internetowych i pochodzą od prawdziwych testerek. Oprócz suchej opinii o produkcie w recenzji najczęściej znajduje się zarys sytuacyjny, czyli opis codziennej diety dziecka, dzięki czemu łatwiej nam, jako konsumentom, stwierdzić, czy dany produkt będzie odpowiedni dla naszego dziecka.


Można więc określić, że testowanie produktów ma dwie najważniejsze zalety. Zyskujemy wiedzę na temat produktu, na własnej skórze przekonujemy się o jego zaletach i jednocześnie mamy wpływ na to, jakie opinie o produkcie pojawiają się w Internecie. Co najważniejsze, są to opinie wiarygodne, zatem pomagamy również innym mamom w podjęciu decyzji.


Testowanie produktów dla dzieci to popularna i skuteczna metoda stosowana przez producentów, aby wypromować markę i trafić do konsumentek. Z tego rozwiązania warto szeroko korzystać, ponieważ bez żadnego wysiłku możemy przekonać się, czy dany produkt będzie odpowiedni dla naszego dziecka.