Dziesięć Polek, trzy kultowe kosmetyki Avon i test w ciemno – co mogło z tego wyniknąć? „Te perfumy pachną tak drogo”, „szok, ale jakość!”, „matowa szminka 10/10”. To właśnie te i wiele innych dobrych słów padło podczas nagrań wywiadów z testami w ciemno, do których Avon zaprosił kobiety, które wcześniej nie miały styczności z ich kosmetykami. Podczas nagrań kobiety testowały szminkę Ultramatową, Serum do twarzy Anew z Protinolem oraz Perfumy Attraction Dla Niej i wszystkie te kosmetyki doceniły za świetną jakość, jednocześnie podejrzewając, że mają styczność z produktami droższych marek drogeryjnych. A jak wypadły w naszym teście?

Szminka UltraMatte

Gdybyśmy miały wymienić jedną rzecz, którą na pewno zabrałybyśmy ze sobą do kopertówki na całonocny event to zdecydowanie byłaby to szminka. Nie ma nic gorszego dla poczucia pewności siebie od rozmazanych lub wysuszonych ust, które co chwila naruszamy kolejnym napojem. Fakt, że ich malowanie poprawia nastrój potwierdza aż 84% kobiet*! Dlatego szukając szminki idealnej, zwracamy uwagę nie tylko na wygląd opakowania, zapach czy cenę, ale również, a może nawet przede wszystkim, na jej walory pielęgnacyjne, trwałość i łatwość aplikacji (nie ukrywajmy – nakładanie czerwonej szminki na usta nie należy do najprostszych zadań). Avon UltraMatte to produkt niezwykle przyjemny w stosowaniu – nie dość, że kusi ponad 20 (!) intensywnymi kolorami, dzięki czemu każda z nas znajdzie odcień idealny dla siebie, to jeszcze zawiera olejek z awokado, który gwarantuje ULTRA-nawilżenie. I wierzcie nam, że czuć to na ustach, jedna z testujących kobiet podkreśliła, że jest „miękka jak masełko”. Szminka jest satynowa, bez problemu się ją rozprowadza, a jej kształt zapewnia precyzję aplikacji. To oznacza, że niezależnie od tego czy malujemy się w łazience przed imprezą, czy w samochodzie przed spotkaniem, czy mamy na to godzinę czy pięć minut – usta będą matowe i pięknie pokryte kolorem, a do tego wszystkiego będą pięknie pachnieć.

Perfumy Attraction Dla Niej

Coco Chanel powiedziała kiedyś, że elegancja nie jest możliwa bez perfum. Trudno się z nią nie zgodzić, bo dla nas piękny zapach również oznacza ostateczny sznyt – to jak niewidzialna biżuteria, która dopełnia całości i, poza szminką, to właśnie perfumy znalazłyby się w naszej torebce. Woda perfumowana Attraction Dla Niej to kompozycja, która przywodzi na myśl elegancką kolację w ogrodzie pełnym kwiatów – nuty jeżyny, orchidei i magnetyzującego piżma, otulone waniliową ambrą z niezwykłą czułością podkreślają atrakcyjność, która w nas drzemie. Mówimy to z pełnym przekonaniem, bo już nie raz miałyśmy je na sobie. Nie przytłaczają i pozostają na skórze wiele godzin (są naprawdę zaskakująco trwałe!). To czysta przyjemność zamknięta w smukłej, przeźroczystej butelce, która pozostawia po nas dobre wrażenie. Szczególnie polecamy je na wieczór lub gdy chcecie zaznać odrobiny luksusu w ciągu dnia, bo według nas niczym nie ustępują zapachom z wyższej półki.

Serum do twarzy Anew z Protinolem

Ostatnim testowanym przez nas produktem było serum z przełomowym Protinolem™. Pierwsze co zwróciło naszą uwagę to butelka wypełniona mieniącymi się w słońcu drobinkami. Lekka, nie klejąca się konsystencja, która bardzo szybko się wchłania, w ciągu 7 dni jest w stanie cofnąć 7 oznak starzenia, a skuteczność działania potwierdziło 100% kobiet** biorących udział w badaniu klinicznym. My co prawda wielu zmarszczek jeszcze nie mamy, ale to co zauważyłyśmy po kilku dniach stosowania to zwiększenie elastyczności i sprężystości cery oraz nadanie jej promiennego blasku. Warto pamiętać, że produkty przeciwzmarszczkowe dobrze jest wprowadzić do swojej rutyny pielęgnacyjnej dość wcześnie, a nowe serum Anew nadaje się dla każdego wieku, typu i odcienia skóry. To nasza pierwsza, ale z pewnością nie ostatnia buteleczka.

Zobacz także:

Sprawdźcie na stronie Avon reakcje kobiet, które wzięły udział w teście w ciemno!

* Badanie konsumenckie przeprowadzone przez Kantar Polska S.A. metodą CAWI na próbie celowej użytkowniczek szminek, łącznie 703 kobiet w 7 krajach, w dn. 18-20.11.2020 r.
** Na podstawie badania klinicznego z udziałem 51 osób, u wszystkich uczestników potwierdzono efekty w przypadku przynajmniej 1 testowanej cechy.