Ania Kruk zachęca, by zakochać się w sobie. „Jesteśmy różni, ale łączy nas miłość”

„Jesteśmy różni, ale łączy nas miłość”, mówi Ania Kruk nową kampanią biżuterii. Elektryzującą siłę rażenia zawdzięcza wyjątkowym modelom, wybranym na instagramowym castingu. Zaproszone do wyjątkowej sesji zdjęciowej osoby to fani, przyjaciele i obserwatorzy marki, którzy tworzą piękną, kolorową społeczność. 

W kampanii udział wzięły cztery silne osobowości, których autentyczność stanowi największą siłą przyciągania: Julka, studentka dziennikarstwa kochająca muzykę i surfing, Sinoa –  tancerz/ka i model/ka o wyrazistym i oryginalnym stylu, Agnes – właściciela marki modowej i zaangażowana mama oraz Greta - fanka tatuaży i techno.

Każdy „model” kampanii #selflove mógł ubrać się tak, by najlepiej oddać swój unikalny styl, a dodatki biżuteryjne zostały indywidualnie dopasowane. Marka Ania Kruk od lat chce być blisko swoich obserwatorów, wspierać ich i tworzyć oryginalną i kolorową społeczność. Jej siłą są przyświecające marce idee – bycie blisko, podkreślanie swojej wyjątkowości i wiara w siebie.

My za marką możemy tylko powtórzyć, że najlepszym prezentem jaki możesz sobie sprawić bez żadnej okazji, to #selflove, czyli bycie swoim najlepszym przyjacielem, poczucie, że jest się wyjątkowym i dzielenie się swoim wewnętrznym pięknem. Różnorodność i wyjątkowość dodaje blasku tak samo jak najpiękniejsza biżuteria.

Więcej zdjęć wyjątkowej sesji znajdziecie w GALERII poniżej: