Teraz możesz prowadzić swój biznes wygodniej, przynajmniej w kwestii finansów. Jak? Zyskaj szybki dostęp do pieniędzy, dzięki terminalom płatniczym. Teraz możesz wybrać takie urządzenie, które będzie dopasowane do zarówno twoich potrzeb, jak i twojej firmy oraz klientów. Z pomocą przychodzi Santander Bank Polska

Terminale płatnicze 

Do używania terminali chyba nikogo nie trzeba namawiać. W dzisiejszym świecie mało kto nosi ze sobą gotówkę. Za zakupy oraz usługi chcemy płacić kartą lub telefonem, bo jest to proste i wygodne. Z punktu widzenia przedsiębiorcy to oszczędność czasu. Dzięki terminalom nie trzeba liczyć gotówki i wydawać reszty lub sprawdzać autentyczności banknotów. To dlatego właściciele firm chętnie decydują się na zakup terminali. Ważne, by urządzenie działało bez zarzutu.

Bezpieczny i sprawdzony terminal możesz teraz uzyskać w Santander Bank Polska. Ich niezawodność utrzymuje się na poziomie 99,999%. W praktyce urządzenia są więc zawsze gotowe do działania. Gdy klient dokona płatności, środki na twoim koncie są dostępne następnego dnia roboczego, nawet o 8:30. Masz pytania odnośnie terminalu? Zawsze możesz liczyć na wsparcie specjalistów – przez 365 dni w roku, 24 godziny na dobę. 

Jaki terminal wybrać?

W ofercie Santander Bank Polska znajdziesz szeroki wybór terminali. Dobierz go to swoich potrzeb. Oto 3 rozwiązania, na które warto zwrócić uwagę. 

Terminal stacjonarny
Najpopularniejszym rozwiązaniem jest terminal stacjonarny IP lub GPRS. Charakteryzuje go to, iż musi być stale podłączony do prądu, a łączy się przez internet (kabel ethernetowy/IP) lub wykorzystuje kartę SIM. Najczęściej decydują się na niego właściciele sklepów czy hoteli. 

Terminal przenośny GPRS
Prowadzisz restaurację lub pub? Szukasz wygodnego i mobilnego rozwiązania z ładowarką? Terminal przenośny GPRS łączy się z internetem przez bezprzewodową transmisję danych GPRS, dzięki karcie SIM.

SoftPOS – terminal w twoim telefonie lub tablecie
Miejsce i odległość nie mają znaczenia. Dzięki aplikacji SoftPOS możesz przyjmować płatności gdzie chcesz i kiedy chcesz. Jak? Wystarczy, że twój smartfon (lub tablet) działa w systemie Android 8.0 lub wyższym, ma dostęp do internetu i moduł NFC. To dobre rozwiązanie dla taksówkarzy, handlowców, gastronomii, kurierów itd. 

Jak zamówić terminal? 

Zadzwoń pod numer 61 885 1741 lub wypełnij formularz na stronie internetowej. Doradca Santander przedstawi ofertę i pomoże dopasować terminal do twoich potrzeb. Możesz też przyjść bezpośrednio do oddziału Santander Bank Polska S.A.


Terminal bez opłat

Skorzystaj z Programu Polska Bezgotówkowa. Już teraz możesz liczyć na brak prowizji i to aż przez 5 miesięcy (lub do osiągnięcia 42 tys. zł obrotu) oraz 0 zł abonamentu przez 5 miesięcy za terminal stacjonarny, przenośny lub SoftPOS.
Dodatkowo w promocji Santander zyskujesz abonament za 0 zł przez kolejne 9 miesięcy za terminale stacjonarne i przenośne W promocji możesz korzystać maksymalnie z 3 terminali.

A ty, którym terminalem do swojej firmy jesteś zainteresowana? 

Materiał powstał z udziałem marki Santander.