Nenukko lubi zaskakiwać. Od początku swojego istnienia marka uwodzi specyficzną poetyką, rozpoznawalnym wzornictwem, przemyślanymi kampaniami i konsekwentnym przekazem. To przykład skutecznego połączenia projektowania z ideowym zaangażowaniem. Przy ostatniej kolekcji, której twarzą już po raz kolejny została Agata Buzek, projektantki Nenukko pokazały, że zdecydowanie nie jest im obojętne środowisko.

W czasie tegorocznej edycji festiwalu Fashionclash odbywającego się w Maastricht, dziewczyny będą miały szansę swoją modową filozofię przedstawić szerszej, międzynarodowej publiczności. Od ośmiu lat wydarzenie pokazuje sztukę mody w najszerszym znaczeniu tego słowa - to platforma, na której projektanci i artyści nowej generacji prezentują swoje dokonania w formie pokazów, wystaw i performensów. W sobotę, 1 lipca, w ramach festiwalu będzie można zobaczyć pokaz unikatowej kolekcji NENUKKO, nad którą projektantki pracowały intensywnie przez ostatnie pół roku. Poprzedzony eliminacjami udział marki w wydarzeniu stał się możliwy dzięki wsparciu Instytutu Adama Mickiewicza, który od 2014 roku promuje polski design na świecie realizując program „Wystawiajmy się!”.

Brawo, trzymamy dziś mocno kciuki!