Eobuwie.pl SA, jako nowy właściciel Rage Age postawiło na odświeżenie wizerunku marki z zachowaniem jej DNA - czyli rock and rollowych klimatów, połączonych ze świetnym krawiectwem. To kolejna marka premium w bogatym portfolio najbardziej innowacyjnej platformy e-commerce w Polsce. Spółka zakupiła markę Rage Age w 2019 roku. Krokiem milowym dla marki kojarzonej z produktami męskimi stało się stworzenie pełnej linii odzieży damskiej. Twórcy kolekcji postawili na komplementarność garderoby, dlatego w ofercie pojawiły się m.in.: płaszcze z wełny i alpaki, skórzane ramoneski, spodnie, bluzy, t-shirty, kardigany, sukienki i spódnice.

Tło zdjęć z kampanii stanowi heterogeniczna architektura Warszawy, łącząca socrealistyczne klimaty z super nowoczesnością. W tle monumentalny Pałac Nauki i Kultury, Plac Defilad oraz wysokie biurowce. W kolekcji znajdują się m.in. sukienki w stylu retro, ponadczasowe ramoneski i płaszcze wełniane dla pań, natomiast dla panów wygodne bluzy, miękkie t-shirty, skórzane kurtki oraz  klasyczne swetry.

"Projekty zostały stworzone w taki sposób, aby mogły służyć przez wiele sezonów. Ubrania powstają zgodnie z filozofią “fair trade” oraz „less waste”, co oznacza, że marka stawia na nowoczesne włókna, wykorzystuje tkaninę “do końca”, stosuje zasady odpowiedzialnego krawiectwa oraz postępuje w idei zrównoważonego rozwoju, aby uniknąć nadprodukcji." -  mówi Justyna Gustaw, Brand Manager Rage Age w eobuwie.pl

Rage Age to miejski minimalizm, oryginalność oraz flirt z ciekawymi trendami. Nowa kolekcja została stworzona z myślą o wtopieniu się w tkankę miejską i życie w zgodzie z jej rytmem. Metropolia tętniąca życiem stanowi idealne tło do codziennej twórczej podróży oraz podążania własnymi ścieżkami. Wejście do świata Rage Age to także krok w stronę nowoczesnej mody premium.