Kobiety bez kompleksów w kampanii mody

Missguided to jedna z tych modowych marek, które zdecydowanie wspiera kobiecość w każdym wymiarze. Nie straszne są jej rozstępy czy fałdki na brzuchu (wcale nas to nie dziwi).  Tym razem brytyjska sieciówka wybrała dziewczyny o często wstydliwych przypadłościach skórnych.

#InYourOwnSkin, czyli w swojej własnej skórze to sesja zdjęciowa, która wspiera kobiety z niedoskonałościami widocznymi na pierwszy rzut oka. Sześć modelek, każda z innym problemem – albinizmem, bliznami czy różnymi zaburzeniami skóry.

Joanne, modelka plus size urodziła się albinoską:

„Nie jestem akceptowana przez społeczeństwo. A mimo to żyję bez strachu i bez kompromisów”, mówi dziewczyna, która przełamuje tabu w modzie i urodzie.

Maya z kolei żyje z przypadłością, którą ma tylko 5 tysięcy osób w Wielkiej Brytanii i  jest to Epidermolysis Bullosa, co jest często bolesnym pęcherzowym oddzielaniem się naskórka.

„Sądzę, że jesteśmy w momencie, w którym wspieramy kobiety bardziej niż jeszcze kilka lat temu. Pokazujemy PRAWDZIWE kobiety a nie wyobrażenie o  tym, jakie powinny być”., komentuje swój udział w kampanii Maya.

Mariana jest z kolei brazylijską modelką i projektantką mody, która urodziła się ze znamieniem na twarzy i chce przyczyniać się do szerzenia wśród kobiet samoakceptacji, podobnie jak Beth z chorbą łuszczycy.

Ta kampania pokazuje, że kompleksy nie powinny odrywać nas od życia pełną piersią i może można spróbować się ich pozbyć. Na przykład biorąc udział w modowej kampanii. Lubimy to!

 

A post shared by MISSGUIDED (@missguided) on May 13, 2018 at 1:19am PDT