Naturalne kobiety w kampanii mody

Trend body positivity na naturalne kobiety, bez upiększających zabiegów w postprodukcji ma się doskonale w branży mody. Coraz więcej marek świadomie rezygnuje z nienaturalnie szczupłych modelek, czy upiększonych przez grafika twarzy na rzecz nieprzekłamanej urody. Jedną z nich jest też hiszpańska sieciówka z bielizną Oysho, które ostatnio wypuściło doskonałą kampanię jesienną ze kobietami 25 plus. Pastelowa, romantyczna bielizna jest dodatkiem do modelek, które nie ukrywają fałdek na brzuchu czy innych niedoskonałości sylwetki. Całość jest niezwykle elegancka i subtelna. Oysho mówi tym samym kobietom: tak właśnie mogą wyglądać nasze klientki, a my swoje kolekcje kierujemy do kobiet niezależnie od figury i wieku. 

W podobym tonie inne marki stawiają na wiekowo starsze modelki - mają celebrować kobiecość również w kwiecie wieku. Reklamy ze sztucznym wizerunkiem gwiazd, które często wpędzają kobiety w kompleksy, są zdecydowanie przesunięte na dalszy plan. Aktualnie modnie jest po prostu być sobą.

Oysho kolekcja jesień 2018

Oysho na jesień to przede wszystkim koronkowe figi i staniki, w ograniczonej palecie barw. Beże, róże i zielenie będą pasować wielu rodzajom karnacji i do każdego koloru włosów. Brunetkom świetnie będzie w pastelowych różach, czy nieco mocniejszym bordo, blondynki zachwycą w przełamanej bieli czy jaśniejszej zieleni. 

 

Post udostępniony przez OYSHO (@oysho) Sie 5, 2018 o 10:00 PDT

Dla nas ta kolekcja jest zdecydowanie jedną z najpiękniejszych, a sposób jej komunikacji zachwyca. Brawo Oysho!