Muzeum Narodowe dla każdego

Celem nowej kampanii MNW „A Ty, co zobaczysz?” jest pokazanie, że każdy z nas może się dobrze czuć w Muzeum Narodowym, a wizyta w MNW nie jest zarezerwowana tylko dla znawców sztuki. Jak mówi Agnieszka Morawińska, dyrektor Muzeum Narodowego w Warszawie:

Chciałabym, aby każdy zwiedzający odbierał sztukę na swój sposób. Marzę, aby muzea przestały być miejscami tylko dla wtajemniczonych, a otwierały się na społeczeństwo. Staramy się, aby w MNW widz czuł się pożądanym gościem i partnerem. Chciałabym, aby Muzeum było przyjaznym miejscem spotkań ze sztuką i z innymi ludźmi.

Ambasadorami Muzeum zostały trzy gwiazdy z zupełnie różnych obszarów życia społecznego: piosenkarka Monika Brodka, koszykarz Marcin Gortat i podróżnik Marek Kamiński. Ich przykłady mają pokazać, że każdy z nas – niezależnie od tego jaką ma historię, pasje i zawód – może znaleźć inspiracje w MNW i na swój sposób przeżywać kontakt ze sztuką. Dla nas pomysł bomba!

Dla wszystkich zabieganych miłośników sztuki dobra informacja: MNW przedłuża godziny otwarcia w piątki do 21:00.