Program społecznej odpowiedzialności biznesu pt. „Metamorfoza Zazdrostki”

„Metamorfoza Zazdrostki” to konkurs na najpiękniejszą lub najbardziej oryginalną ręcznie wykonaną haftowaną lub koronkową zazdrostkę. Nagrodą w konkursie będzie wprowadzenie zwycięskiej pracy na rynekjako edycji limitowanej. Program „Metamorfoza zazdrostki” organizowany jest we współpracy z Fundacją NADwyraz. Patronatem medialnym objął go Tygodnik Nowosądecki.
Podczas briefingu zorganizowanego z okazji inauguracji programu wiele mówiono o pięknie ludowego rękodzieła oraz szansach, jakie niosą dla niego coraz popularniejsze trendy folkowe. Głos zabrali: etnograf z Muzeum Okręgowego w Nowym Sączu Sylwia Zarotyńska, kierownik regionalny Merkury Market Rafał Słowik, dyrektor ds. rozwoju firmy Gardinia Sp. z o.o. Jolanta Kleinschmidt, stylistka Marta Mizera oraz prezes Fundacji NADwyraz Wojciech Kucharski.
Obecnych było także 5 pań zrzeszonych wokół Szlaku Tradycyjnego Rzemiosła, które jako pierwsze otrzymały zaproszenie do konkursu „Metamorfoza zazdrostki”. Wyraziły ogromne zainteresowanie programem oraz radość z faktu, że pomoże on promować ich działalność rękodzielniczą.Na briefingu zjawili się również przedstawiciele lokalnych mediów, przedstawiciele kierownictwa Merkury Market i klienci.

Kiermasz rękodzieła

Po zakończeniu briefingu inaugurującego program „Metamorfoza zazdrostki” rozpoczął się kiermasz rękodzieła z udziałem pań ze Szlaku Tradycyjnego Rzemiosła. Pani Danuta Urbanik z Wiśniowej prezentowała pięknie haftowane gorsety. Pani Antonina Lubera z Pisarzowej pokazywała, jak zwykłą bibułę zamienić w kolorowe kwiaty. Panie Janina Cempa i Grażyna Opach, również z Pisarzowej, dokonywały hafciarskich i koronkarskich cudów. A pani Barbara Kościółek z Nowego Sącza prezentowała ręcznie wykonaną biżuterię oraz malowidła na szkle.Goście odwiedzający Merkury Market z ciekawością przyglądali się, jak powstają rękodzielnicze arcydzieła. Każdy chętny mógł także zakupić produkty wykonane ręcznie przez obecne na kiermaszu panie.

Okienne Metamorfozy z Martą Mizerą

Przez dwa dni Gardinia dbała zarówno o wygląd nowosądeckich pań, jak również ich okien. Projektantka Marta Mizera udzielała klientom Merkury Market darmowych porad stylizacyjnych. Ponad 40 pań zdecydowało się skorzystać z możliwości rozmowy ze specjalistką od metamorfozy osobistej. Każda z nich w prezencie otrzymała specjalną książeczkę – osobisty poradnik stylizacyjny z receptą na piękny wygląd, wypisaną własnoręcznie przez Martę Mizerę. Stylistka wyrażała ogromne zainteresowanie stylem życia i ubierania mieszkanek Nowego Sącza. Pod koniec drugiego dnia udzielania porad przyznała nam, że nowosądeczanki są świadome własnego wyglądu, w zdecydowanej większości prawidłowo dobierają koloryi kroje ubrań.
Stylistce Marcie Mizerze towarzyszyła grupa okiennych specjalistów pod przywództwem productmanagera Gardinii Jarosława Narkiewicza. Udzielali porad z zakresu aranżacji i dekoracji okna, odpowiadali nawszystkie pytania klientów.
26 maja, z okazji Dnia Matki, na stoisku Gardinii w sklepie Merkury Market na mamy i ich pociechyczekały specjalne niespodzianki. Dzieci za piękne życzenia obdarowywane były słodkimi lizakami i gadżetamifirmowymi, a mamy otrzymywały akcesoria do dekoracji okna.

Konkurs na nazwę mini-rolety.

Zobacz także:

Poradom specjalistów towarzyszył konkurs na najciekawszą nazwę dla mini-rolety Gardinii, w którymdo zdobycia był bon o wartości 500 zł do wykorzystania na produkty Gardinii w sklepie Merkury Marketw Nowym Sączu.
Członkowie komisji konkursowej - dyrektor ds. rozwoju firmy Gardinia Sp. z o.o. Jolanta Kleinschmidt,kierownik sklepu Merkury Market w Nowym Sączu, Józef Kiklica oraz rzeczniczka prezydenta miasta Nowy Sącz Małgorzata Grybel - mieli trudne zadanie. Każda zgłoszona nazwa była inna, oryginalna, warta wyróżnienia. Po burzliwej naradzie za najciekawszą nazwę uznano „Akwarelkę”.

Konkurs „Okienna metamorfoza”, czyli aranżacja zwycięskiego okna za darmo

Podczas eventu z Martą Mizerą zainaugurowany został również konkurs organizowany przez firmę Gardinia pod hasłem „Okienna metamorfoza”. Zadaniem uczestników konkursu będzie przekonanie komisji, że to właśnie ich okno zasługuje nametamorfozę. W jaki sposób? Dowolny – Gardinia liczy na kreatywność swoich klientów. Jedyny warunek to dołączenie do zgłoszenia zdjęcia przedstawiającego opisywane okno. Nagrodą główną w konkursie jest darmowe wykonanie zwycięskiej aranżacji. Zgłoszenia nadsyłać można do 31.08.2012 r.