Kultowa marka po blisko dekadzie postanowiła odświeżyć swój wizerunek. Zmieni się nie tylko opakowanie, ale także logotyp. Oficjalna premiera nowej odsłony Malibu miała miejsce 17 kwietnia 2013. Specjalnie na tą okazję marka wynajęła luksusowy apartament, który zamieniła w własny tropikalny świat. Kameralna atmosfera, gorąca muzyka, kolorowe drinki oraz wyjątkowy gospodarz, nowa twarz Malibu – Eric Folly, znany m.in. z roli w popularnym serialu telewizyjnym dopełniło całości. To był prawdziwie kobiecy wieczór.

Nowa butelka jest jak kobieta. Smukła, z pięknie wyrzeźbionymi wysokimi ramionami, kuszącą lekko podwiniętą u dołu etykietą. Nabrała nowoczesnego, współczesnego wyglądu, zachowując jednocześnie całą pozytywną energię i radość, z której słynie Malibu. Przezroczyste okienko wokół dna butelki podkreśla świeżość, lekkość i nowy charakter znanego wszystkim trunku.

To jednak nie koniec małych rewolucji w świecie Malibu. Metamorfozie uległ bowiem także logotyp marki. Czysta i dynamiczna forma przywołuje na myśl wolnego i beztroskiego ducha marki. Słynne palmy zyskały charakter oraz wrażenie, że ich liście muska delikatny podmuch wiatru. Uchwycono też ten niesamowity, inspirujący moment, gdy wschodzące słońce spotyka się z piaskiem plaży, a budzący się dzień jest zapowiedzią jeszcze lepszych chwil.

„Malibu to marka dla kobiet, które wiedzą czego chcą. Zmienia się wraz ze swoimi  konsumentkami i trendami w nowoczesnym wzornictwie. Chce się podobać, być dynamiczną i nowoczesną marką”– podkreśla Michał Jaskulski, Marketing Manager w Pernod Ricard Polska.