Polska marka sportowa 4F od 2007 roku współpracuje z Polskim Komitetem Olimpijskim. Brand może się pochwalić strojami dla sportowców na Igrzyskach w Vancouver, Londynie, Soczi oraz Rio de Janeiro. Projektuje odzież nie tylko dla Polaków, ale i reprezentacji Serbii czy Łotwy, a od tego sezonu nawet Grecji. A to już duży sukces! 

Wczoraj w siedzibie Polskiego Komitetu Olimpijskiego odbył się pokaz kolekcji 4F na Zimowe Igrzyska Olimpijskie 2018. W dużym, okrągłym namiocie poczułyśmy się jak w planetarium - sufit nagle rozbłysł gwiazdami i księżycem. Na arenie pojawili się bębniarze, a pomiędzy gośćmi na trybunach zasiedli "kibice" z biało-czerwonymi szalikami. Od razu dałyśmy się porwać sportowemu duchowi walki!

Nad kolekcją na igrzyska PyeongChang 2018 pracowało kilkudziesięciu projektantów pod kierownictwem artystycznym Ranity Sobańskiej i we współpracy z Polskim Komitetem Olimpijskim, który konsultował poszczególne elementy kolekcji już na etapie ich tworzenia. Korzystając z nowoczesnych technologii projektanci opracowali ubrania gwarantujące wytrzymałość i sprawność. Dlatego zamiast standardowych szwów wykorzystano spawane. Zastosowano także laserowe cięcia gwarantujące trwałość. Najnowsza kolekcja olimpijska to także reinterpretacja sportowego stylu lat 80. i 90.

Każda kolejna kolekcja jest jak bomba, którą uda się rozbroić lub nie. Modele ubrań w naszych kolekcjach zostały naszpikowane nowoczesną technologią, tak aby sportowcy zaopatrzeni byli w stroje najwyższej jakości. Dodajmy do tego estetykę projektu, który jest udaną, w naszym odczuciu, próbą stworzenia czegoś ponadczasowego - mówi Igor Klaja, prezes spółki OTCF S.A. W kolekcji pojawiają się kolory narodowe i szarość, która jest tłem dla detali w kolorach białym i czerwonym. Współpraca z Polskim Komitetem Olimpijskim zaowocowała świetną kolekcją ubrań zimowych dla Olimpijczyków i Paraolimpijczyków. Jestem przekonany, że nasi sportowcy, jak zwykle, zdobędą podczas igrzysk wiele medali - dodaje I. Klaja. 

23. edycja Zimowych Igrzysk Olimpijskich rozpocznie się już 9 lutego 2018 roku. Tym razem zawody odbędą się w PyeongChang w Korei. Przez 17 dni będą tam rywalizować najlepsi sportowcy z całego świata. Niebawem zobaczymy nową kampanię Polskiego Komitetu Olimpijskiego pod hasłem „Jesteśmy jedną drużyną”. Ma ona zachęcić rodaków (w kraju i za granicą) do wspólnego kibicowania biało-czerwonym. Motywem graficznym kampanii są kolorowe piktogramy, odzwierciedlające najważniejsze symbole zimowych igrzysk. Ich geometryczne kształty i żywe kolory nawiązują do bogatej kultury Korei Południowej. To dziewięć skojarzeń związanych z wydarzeniem: medal, góry, arena, śnieg, narty, cel, trasa, meta, łyżwy.

 

Post udostępniony przez @kobieta.pl 26 Paź, 2017 o 12:38 PDT