Kampania Solar S/S 2016 wyróżnia się unikatowym sposobem prezentacji zdjęć. Stylizacje z najnowszej kolekcji zestawione zostały ze zbliżeniami twarzy modelki, a dominujące kolorowe fotografie przełamano czarno-białymi zdjęciami. Świeżości i dynamiki nadaje także nieoczywisty w sesjach modowych sposób fotografowania.  

Dzięki prostym krojom i stonowanej kolorystyce kolekcji, idealnie współgrającej z subtelną urodą modelki, w połączeniu z tłem sesji – surową, neutralną przestrzenią, udało się osiągnąć efekt przyjemnego, letniego orzeźwienia. Sesja dla Solar to pierwsza i na razie jedyna polska kampania Anety Pająk, modelki odnoszącej znaczące sukcesy na rynku międzynarodowym. Dzięki kampanii Gucci Cruise 2015 jej kariera nabrała tempa zaledwie trzy miesiące po rozpoczęciu pracy w modelingu. Aneta ma na swoim koncie sesje dla marek Dior Makeup, Adidas by Stella McCartney, Topshop i H&M oraz pokazy dla topowych domów mody, jak Fendi, Moschino, Versace, Chloé i Chanel. Jej nazwisko widnieje w Top 50 – rankingu pięćdziesięciu najlepszych modelek prestiżowego portalu Models.com.W kampanii Solar Aneta Pająk stanęła przed obiektywem Adama Plucińskiego.

Sesja wizerunkowa promująca najnowszą kolekcję to efekt kontynuacji współpracy marki z cenionym fotografem. W portfolio Adama Plucińskiego, oprócz sesji Solar F/W 15/16, znajdują się kampanie dla Levi’s, H&M i W. KRUK oraz zdjęcia dla magazynów „Harper’s Bazaar”, „Glamour”, „Twój Styl” i „Elle”. Podczas sesji w studio powstał także film wizerunkowy wyreżyserowany przez Kubę Bujasa, który na swoim koncie ma m.in. współpracę z Teatrem Syrena i marką La Mania. Nad całością działań czuwała agencja kreatywna Futu. Efekty sesji będzie można zobaczyć w szóstym numerze Magazynu Solar, dostępnym od lutego w salonach marki.