Kim jest Catrin Pugh, nowa twarz Avonu?

Catrin Pugh ma dziś 25 lat. Sześć lat temu, jako 19-latka przeżyła tragiczny wypadek, w wyniku którego jej ciało zostało poparzone w 96%. Dziewczyna wracała z Alp, gdzie jeździła na nartach. Autokar, którym jechała wraz z przyjaciółmi stanął w płomieniach. Kierowca zginął na miejscu, a wielu pasażerów zostało rannych. Catrin cudem przeżyła, jednak lekarze nie dawali jej większych szans. 19-latka spędziła następne trzy miesiące w śpiączce, przechodząc setki operacji i zabiegów. Gdy w końcu się obudziła, nie mogła mówić ani chodzić, a jej ciało było całe w bliznach po rozległym poparzeniu. Dla dziewczyny w tym wieku to właściwie koniec świata. Wypadek na zawsze zmienił jej życie – na szczęście w zupełnie inny, nieoczekiwany sposób.

Wypadek zmienił jej życie na zawsze

Pod koniec roku, po pięciu niezwykle trudnych miesiącach Catrin została w końcu wypisana ze szpitala i wróciła na święta do domu. Ale najcięższy okres miał się dopiero rozpocząć. Przed 19-latką był długi i żmudny proces rehabilitacji, który trwa do dziś. Catrin wykazała się jednak niezwykłą determinacją i silną motywacją. Pomimo upiornego bólu udało jej się stanąć na nogach. Dziś z dumą mówi o sobie, że jest jedną z nielicznych osób, którym udało się przeżyć po tak rozległych poparzeniach. Catrin nie poddała się, a dzięki determinacji udało jej się nie tylko wrócić do normalnego życia – ale też na nowo się narodzić. Dziś aktywnie wspiera osoby, które znalazły się w podobnej sytuacji, pomagając im znaleźć motywację i uporać się z traumą. Wspiera organizacje charytatywne, promuje ideę body positivity i uczy innych akceptacji siebie.

Avon zobowiązuje się do promowania różnorodności

Udział w kampanii Avon to jej pierwsza współpraca z marką kosmetyczną. Kosmetyczny gigant połączył siły z organizacją charytatywną Changing Faces, w której aktywnie działa Catrin i zadeklarował, że zobowiązuje się do prezentowania bardziej zróżnicowanych kanonów piękna we wszystkich swoich działaniach reklamowych. Kampania z udziałem Catrin Pugh jest częścią globalnej inicjatywy Stand4her i jest odpowiedzią na przeprowadzone przez markę badania, z których wynika, że aż 80% kobiet odczuwa zbyt silną presję ze strony mediów, by wyglądać doskonale.

- To pierwsza moja kampania dla marki urodowej – i w dodatku jakże wyjątkowa! #stand4her zachęca kobiety do tego, by czuły się wolne w wyrażaniu siebie – napisała na swoim Instagramie Catrin Pugh. - Mam nadzieję, że dzięki tej kampanii branża modowa i kosmetyczna będzie jeszcze bardziej wspierać różnorodne wzorce piękna. Mam nadzieję, że zainspiruję innych do akceptowania siebie, bez względu na to, jak wyglądamy – dodała.