"Girls room": nowy miniserial

Po raz kolejny marka Dove rusza ze swoim znanym już projektem "Dove Self - Esteem - Budowanie pozytywnej samooceny" i w ramach tego projektu stworzyła mini serial we współpracy z Tiffany Johnson i ATTN (od ang. "attention"). Miniserial porusza temat dorastających dziewczyn, które mają problem z akceptacją samej siebie i  ze względu na swój wygląd są szykanowane i wyśmiewane w społeczeństwie. Produkcja ma wskazywać niewłaściwe zachowania i budować w młodych ludziach poczucie własnej wartości. Reżyserką miniserialu jest Lena Waithe, która jest laureatką nagrody Emmy za rolę Denise w serialu "Specjalista od niczego", a na czerwonym dywanie łamie konwenanse i na "ściankach" pozuje np. bez makijażu.

Mam nadzieję, że zainspiruję ludzi, by nie próbowali być kimś kim nie są tylko po to, by zaimponować innym. Im bardziej jesteś sobą, tym dalej możesz zajść" - powiedziała Lena Waithe w rozmowie z serwisem "Essence"

Nowe odcinki "Girls Room" będą miały swoją emisję w środę.

Dove Self-Esteem – Budowanie pozytywnej samooceny

Projekt "Dove Self - Esteem - Budowanie pozytywnej samooceny" jest prowadzony od 2004 roku. W Polsce odbywa się druga edycja akcji, której celem jest podniesienie samooceny nastolatek i radzenie sobie z brakiem akceptacji wśród innych. W tym celu odbywają się szkolenia i warsztaty dla dzieci i dorosłych. Na stronie Dove można pobrać przewodnik, który pomoże rodzicom i dorosłym w rozpoznaniu problemów, które mogą negatywnie wpływać na dziecko.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Lights, camera, action – we’ve got an exciting announcement #GirlsRoom, the exclusive 5-part series by Emmy Award-winning writer, producer and actor @lenawaithe, @attndotcom and the Dove Self-Esteem Project is LIVE this week Follow best friends Melba, Minnie, Thelma, Gloria and Carlotta, as they tackle beauty standards, peer pressure and social media, and learn the power of self-love You won’t want to miss it _ _ _ The Dove Self-Esteem Project is the world’s largest provider of self-esteem education – by 2030, we’ll have helped ¼ billion young people. Follow the link in our bio to find out more about Girls Room and help a young person you know #Dove #DoveSelfEsteemProject #GirlsRoom #ConfidentGirl #ATTN #LenaWaithe #IGTV #IGTVSeries #SelfEsteem #BodyConfidence #SocialMedia #Representation

Post udostępniony przez Dove Global Channel (@dove) Lut 26, 2020 o 6:10 PST