Starsza modelka w reklamie marki modowej

Branża mody od dłuższego czasu stawia nie tylko na młodziutkie dziewczyny i chłopców w kampaniach i na wybiegach, coraz częściej angażuje też do swojej promocji gwiazdy, które nastoletnie lata mają już dawno za sobą. W Polsce muzą wielu projektantów, w tym duetu Bohoboco, jest aktorka Helena Norowicz, za granicą firmy chcą się indentyfikować m.in. z 90.letnią Iris Apfel, kreatywną i nietuzinkową projektantką wnętrz czy przepiękną starszą modelką o długich srebrzystych włosach, Carmen Dell'Orefice lat 82.

Na okładce "Vogue" z kolei mogliśmy jeszcze niedawno oglądać naturalną Lauren Hutton, jedną z pierwszych it girl lat 70. Teraz włoski dom mody Gucci postawił na wielką gwiazdę ekranu Faye Dunaway, którą możecie znać m.in. z "Bonnie & Clyde". Fayde promuje nową linię toreb Gucci, w spocie reklamowym. Aktorka razem z piosenkarką Soko, młodszą o kilka dekad, pędzi życie prawdziwej diwy, rozdając autografy, jeżdżąc limuzyną i robiąc zakupy w Beverly Hills. To klip w stylu starego, dobrego glamour.

Starsze modelki zdecydowanie dodają klasy wielu markom, które chcą pokazać, że ich oferta nie jest skierowana tylko do nastolatek czy młodych kobiet. Wybierając diwy Hollywood zyskują też na znaczeniu, a ich kampanie niosą ze sobą dobre konotacje. Dokładnie tak, jak nowa kampania Gucci.