„W gronie znanych osób wspierających swoim wizerunkiem kosmetyczną markę adidas brakowało nam Polki, osoby bliskiej naszym klientkom, wiarygodnej, która będzie promowała podejmowanie wyzwań i wartości bliskie kosmetycznej marce adidas. Zdecydowaliśmy się na współpracę z Ewą Chodakowską, gdyż dzisiaj bardziej, niż ktokolwiek inny, inspiruje i zachęca tysiące Polek do tego, by były aktywne, dbały o siebie, czuły się lepiej i podejmowały sportowe wyzwania każdego dnia” – mówi Agnieszka Majewska, dyrektor marketingu COTY Polska.

„Przyjęłam propozycję kosmetycznej marki adidas, bo mamy wspólny cel – dbanie
o dobre samopoczucie polskich kobiet, dawanie im poczucia pewności i wsparcia
w  podejmowaniu nowych wyzwań. Kosmetyki, które współgrają z naszym nastrojem, a jednocześnie dają nam poczucie świeżości, wspierają nas w podejmowaniu codziennych wyzwań. Kosmetyczna marka adidas i ja promujemy styl życia, który dodaje kobietom energii i siły, poprawia ich samoocenę i buduje poczucie własnej wartości. Cieszę się, że pracuję z marką, której kosmetyków, na co dzień używam” – mówi Ewa Chodakowska, Ambasadorka Kosmetyków adidas w Polsce. 

Dobry wybór, jak myślicie?