Druga edycja Business Academy by CROMA za nami
15 kwietnia 2019 roku, w gościnnych salach Hotelu Renaissance Warsaw Airport odbyła się druga edycja Business Academy by Croma dla lekarzy medycyny estetycznej, podczas której eksperci z różnych dziedzin podzielili się swoją wiedzą w trakcie wykładów i warsztatów, tym razem pod przewodnim hasłem – Skuteczne zarządzanie zwiększające zyski. Konferencję otworzyła Dyrektor Zarządzająca Croma Pharma w Polsce - Katarzyna Potocka, która witając uczestników podziękowała za wieloletnie zaufanie i współpracę z firmą. W konferencji wzięło udział 170 lekarzy (wybranych klientów firmy Croma), a spotkanie poprowadziła Paulina Smaszcz – Kurzajewska.
- Idea utworzenia Business Academy powstała w odpowiedzi na potrzeby rozwojowe naszych klientów, które nieustannie analizujemy. Rok temu postanowiliśmy przeprowadzić rzetelne badanie rynku medycyny estetycznej w Polsce - nie tylko tego, jaki jest obecny status gabinetów i modele ich zarządzania ale także jakie są najczęstsze ścieżki zakupowe pacjentów. To nam uświadomiło jak wysoka jest potrzeba edukacji biznesowej na rynku, który niesamowicie w ciągu ostatnich lat rozrósł się i dojrzał. Naszym celem jest przekazanie klientom Croma Pharma narzędzi, dzięki którym rozwiną i udoskonalą swoje gabinety - mówi Katarzyna Potocka.
Co się działo podczas drugiej edycji Business Academy by CROMA?
Business Academy by Croma to wydarzenie obfitujące w ogromną ilość praktyczniej wiedzy z zakresu marketingu, zarządzania i komunikacji. Uczestnicy mieli możliwość uczestniczenia w wykładach prowadzonych przez ekspertów od biznesu, konsultantów i trenerów komunikacji. Wśród prelegentów znaleźli się:
- Mariusz Smoliński - dyrektor działu badań Harvard Business Review Polska (HBRP, ICAN), specjalizujący się w analizie trendów rynkowych i modeli biznesowych i doradzający w zakresie identyfikacji czynników wzrostu i rozwoju przedsiębiorstw przedstawił wyniki swoich badań na temat wyzwań w zarządzaniu i budowanie oferty wartości opartej na potrzebach pacjenta medcyny estetycznej, który jest coraz bardziej wymagający.
- Marcin Renduda, inspirujący mówca, konsultant, trenerem i wieloletni specjalista, menedżer oraz dyrektor wyższego szczebla w polskich i amerykańskich firmach wprowadził lekarzy w tajniki wykorzystywania wideo w zarządzaniu lojalnością pacjentów. Przekaz wideo jest najszybciej rozwijającym się sposobem komunikowania treści w internecie, a pacjenci preferują wideo ze względu na wielokanałowy przekaz i zaspokajanie kilku zmysłów jednocześnie. Jak efektywnie wykorzystać ten trend w codziennej pracy gabinetu, jakie formaty wideo są szczególnie „lubiane”, jak przygotować się do nagrania i jaki wybrać sprzęt do nagrywania i emisji materiału – to tylko niektóre z zagadnień poruszonych w podczas wykładu.
- Agnieszka Chabrzyk, zarządzająca polskim oddziałem agencji online – Business Factory, dostawcy technologii ROI Hunter, jedynego oficjalnego na Region Środkowo – Wschodniej Europy Facebook Marketing Partnera, to ekspert digital marketingu, sprzedaży oraz big data, z doświadczeniem zdobytym w strukturach polskich i międzynarodowych. Wykład Siła działań w social media - najskuteczniejsze narzędzia i metody pozyskania klientów do klinik, miał na celu dostarczyć lekarzom zarządzającym gabinetem lub pracującym z agencją marketingową wiedzy o wykorzystaniu social media do pozyskania pacjentów, budowaniu scenariuszy skutecznych działań mających na celu umówienie wizyty, najskuteczniejszych narzędziach w tym: dynamicznego remarketingu, leadów, Messagera oraz skutecznym wykorzystaniu bazy obecnych klientów w celu ich utrzymania oraz zwiększenia sprzedaży
- Zbigniew Kowalski, doświadczony mówca motywacyjny, konsultant, doradca i trener komunikacji interpersonalnej, a w szczególności kwestii porozumienia, lojalności, zarządzania relacjami i motywowania dzięki dobrej komunikacji, zaprezentował wykład o komunikacji w zespole, kulturze organizacyjnej, efektywnym zarządzaniu pracą zespołu i standardach obsługi z punktu widzenia zespołu i pacjenta.
- Ostatni wykład został wygłoszony przez prelegentki z grupy mediowej We DO med. & beauty - Małgorzaty Pioszyk, i Anny Wykurz - audytorek, trenerek i szkoleniowców, specjalizujących się w sprzedaży, komunikacji oraz obsłudze klienta, absolwentek międzynarodowego programu “Quantum Leap” T. Harv Ekera. Celem wykładu - Efektywna Rejestracja - jak zmienić zainteresowanie w faktyczną wizytę w klinice było pokazanie, jak zarządzać pracą recepcji, aby nie marnować potencjału sprzedażowego, jak pierwszy kontakt telefoniczny może wpłynąć na zyski kliniki i jak zmienić zainteresowanie w realną sprzedaż oraz jakie są najczęściej popełniane w trakcie rejestracji błędy.
Po zakończonych prelekcjach odbyły się warsztaty w grupach, które były okazją do uzupełnienia wiedzy o praktyczne rozwiązania oraz indywidualnych konsultacji dotyczących biznesu z wybranym prelegentem. Uczestnicy mogli wybrać jeden z czterech warsztatów: Social media poziom podstawowy – Agnieszka Chabrzyk; social media poziom zaawansowany – Ada Bziuk; pr / komunikacja – Paulina Smaszcz- Kurzajewska oraz zarządzanie / customer experience – Zbigniew Kowalski. Podczas drugiej edycji konferencji Business Academy by CROMA zostały również przyznane nagrody Meraki Biznesu dla klinik i specjalistów wyróżniających się nieprzeciętnym zaangażowaniem i podejściem do pacjentów.
Do kogo trafiły MERAKI BIZNESU by CROMA?
Po raz drugi, firma Croma Pharma w Polsce wyróżniła Klientów przyznając im tytuł i statuetkę Meraki Biznesu 2019 w czterech kategoriach. W tym roku nagrodzeni zostali:
W kategorii BUDOWANIE WIZERUNKU EKSPERTA:
- dr Marcin Ambroziak
- prof. Barbara Zegarska
W kategorii BUDOWANIE LOJALNOŚCI PACJENTA:
- klinika Juvena
- klinika Aesthetic
W kategorii SOCIAL MEDIA:
- Bieńkowscy Clinic®
- dr Joanna Kuschill - Dziurda
W kategorii DYNAMICZNY ROZWÓJ:
- Radzikowska Clinic
- MTT Estetica
W kategorii HOLISTYCZNA OPIEKA:
- Preibisz Skindoctors
- dr Wollny.