Piąta kampania Alexy Chung dla marki Longchamp, jest jednocześnie kolejnym zaproszeniem do odkrycia wiecznie stylowych i bezpretensjonalnie kobiecych toreb tej francuskiej marki.

Peter Lindbergh jako legenda fotografii, znany jest z tego, iż w znakomity sposób ujawnia w swoich pracach osobowość swoich modelek. Nie inaczej jest i tym razem. Jego fotografie dla Longchamp w piękny sposób uchwyciły naturalną świeżość i elegancję Alexy Chung, ale także odkryły nowy wymiar jej emocji i zmysłowości. Scenerią są arkady Palais Royal, a uzupełnieniem looku Alexy ubrania i buty Longchamp oraz torebka sezonu z linii Penelope, w czerwonej oraz niebiesko-czarnej kolorystyce.

Wybór Paryża jako tła do tegorocznej kampanii nie jest przypadkowy. Nawiązuje bowiem do dziedzictwa i początków marki. Kobieta Longchamp jest aktywna i dynamiczna. Można ją zobaczyć na co dzień, kroczącą ulicami Paryża – niczym Alexa Chung w filmie promującym kampanię wiosna-lato 2016.