"Zdecydowanie wolę siebie teraz bardziej, niż było to dziesięć, dwadzieścia lat temu"., mówi Małgosia Bela polska super modelka w najnowszej kampanii Zara. Hiszpańska marka postanowiła bowiem pokazać, że dojrzałe kobiety też mają swoją mocną pozycję w modzie i nie zawsze muszą podążać za trendami.

W kolekcji "Timeless" Zara proponuje więc klasykę, z domieszką trendów, bez szaleństw. I wybiera dojrzałe, piękne kobiety do jej promowania. Modelki Małgosia Bela ma 40 lat,  Kristina de Coninck 53 lata, a Yasmin Warsame 41 lat. Wszystkie trzy są prawdziwymi weterankami wybiegów - brały udział w pokazach Dior, Margiela czy Dries Van Noten. Łączy je też niesamowita elegancja, piękno i dojrzały wiek. Ubrania, które promują wszystkie panie, są ponad sezonowe, co w Zarze zdarza się dość rzadko. Sieciówka znana jest z błyskawicznego kopiowania trendów, które pojawiają się na półkach sklepu często i równie szybko są zastępowane innymi.

 

Timeless | a conversation with Yasmin Warsame. Check more at zara.com

Post udostępniony przez ZARA Official (@zara) 30 Sie, 2017 o 9:46 PDT

Tym razem jednak dzięki "Timeless" możemy kupić w Zarze marynarki na jesień, całkiem niezłej jakości jeansy, swetry, które posłużą nam kilka sezonów. Starsze modelki, które nie boją się pierwszych zmarszczek, a mijające lata cenią jako niezwykłe doświadczenie są tej kolekcji ozdobą. Od dłuższego czasu branża mody sięga po dojrzałe kobiety i zatrudnia je w kampaniach, również w Polsce. Pani Helena Norowicz, ponad 80.letnia modelka i aktorka została muzą duetu Bohoboco, amerykańska projektantka Kate Spade postawiła w promocji swoich torebek na wizerunek stylowej 96.letniej (!) Iris Apfel, a Joni Mitchell była twarzą Saint Laurent. 

 

Timeless | a conversation with Kristina de Coninck. Check more at zara.com

Post udostępniony przez ZARA Official (@zara) 30 Sie, 2017 o 12:53 PDT

Uwielbiamy takie kampanie, brawo Zara!